wtorek, 1 kwietnia 2014

Stos 22, czyli poszerzamy horyzonty! (+ unboxing!)


Od ostatniego stosiku minął już porządny okres czasu, a że - wreszcie, co jest nie lada ulgą - nie oczekuję kolejnych książek w najbliższej przyszłości i nie planuję nic kupować - postanowiłem trzasnąć ten oto skromnie wyglądający i niepozorny stosik. Większość książek w nim to promocje (czasem całkiem znaczne) jednak znajdzie się egzemplarz wygrany a nawet recenzyjny, więc nie jest tak źle... zapraszam!

Jak wspomniałem w tytule - postanowiłem poszerzyć swoje twórcze horyzonty tworząc coś na kształt filmiku. Filmik jest jakości raczej marnej, toteż jeśli chcecie usłyszeć co mówię (czego nie polecam, bo nic ciekawego tam nie pada) to zrobicie głośniej.


A teraz, po tym traumatycznym wydarzeniu, przejdźmy do stosu właściwego:


Na samej górze znajduje się Wybraniec czyli promocyjnie zakupiony drugi tom książek Marie Lu. Pierwszy niezbyt mnie zachwycił, ale nie był najgorszą książką jaką czytałem, toteż wyrażając nadzieję, iż seria się poprawi, nabyłem. Dalej jest Cyrk nocy kupiony w naprawdę zachęcającej cenie, a że swojego czasu książka ta była dosyć popularna nie mogłem się powstrzymać. Pachnidło także dokupione gdzieś na promocji - już przeczytane. Zadowalające. Następnie - wspomniana w unboxingu - Tajemnica Edwina Drooda. Dzienniki Gwiazdowe Lema - do skromnej na razie kolekcji. Błękitnooki chłopiec oraz Zimowe zjawy to efekt promocji na taniejksiążce. Następnie Metro 2033 która to, prawdę powiedziawszy, odrobinę mnie zawiodła. Pan lodowego ogrodu - czyli perełka którą czytam obecnie (i którą jestem zachwycony!), 2312, Opowieści z Meekhańskiego pogranicza oraz widniejąca na dole książka Wołanie kukułki to efekt Empikowej promocji. Patrol to zakup ''fabryczny''. Niezgodna zakupiona w mojej stacjonarnej księgarni oraz Zatruty tron kupiony przez LC.


Na samej górze dwa tomy Sagi o ludziach lodu - z biblioteki, by sprawdzić, czy mi się spodoba. Crux wygrany na LC, Zagrożeni, Zimowa opowieść, Przygody dobrego wojaka Szwejka, Śpiewaj ogrody, Beksińscy. Portret podwójny, Nie kończąca się historia oraz Amerykański przekręt to wynik zakupów na stronie Znaku. Zielona mila to zakup księgarniany a cudowne Spóźnione wyznania to egzemplarz recenzencki. Te dwie opadłe książki na dole, czyli Podróżniczka oraz Ognisty krzyż to efekt chęci skompletowania całej serii, której kiedyś gdzieś tam udało mi się zdobyć siódmy tom.

Viriconium to tak jak dwie książki Diany Gabaldon zakup na weltbildowym outlecie. Reamde dorwałem w niezgorszej cenie na LC, Drood, Trupia otucha, Upadek Hyperiona i Tysiąc jesieni Jackoba de Zoeta to jedne z ostatnich arosowych zakupów. Pył snów, Okaleczony Bóg i Poza cieniem to zakupy już wcześniejsze. Wład Palownik oraz Pani an czachticach to również zakupy arosowe, ale kuszące raczej pod względem krwisto - cenowym niż popularnościowym.

Tyle!
A teraz gwoli przypomnienia...

Specjalnie na czytelników naszego skromnego bloga wydawnictwo udostępniło... SPECJALNY KOD RABATOWY!!!
Wystarczy, że wejdziecie na stronę http://www.znak.com.pl/ i w odpowiednim polu wpiszecie następujący kod:
 nie_gryzie
 
a gdy zrobicie zakupy za ponad 100 złotych (co, uwierzcie mi, jest do zrobienia bardzo proste, bo fantastycznych książek mają full) koszt Waszych zakupów spadnie aż o 40 złotych!!
Pamiętajcie, że rabat nie łączy się z innymi promocjami i ważny jest od dziś (28.03.14) aż do 20 kwietnia 2014 roku.
 
Poza tym...
 
W prawym górnym rogu znajduje się bardzo niepozorny niebieski kwadracik - jest to Śliwkowe konto na Instagramie, gdzie będą zamieszczane ciekawe fotki z książkami. 
Zapraszam!
 

9 komentarzy:

  1. oczopląs... Ja mam własnoręcznie nałożony zakaz kupowania książek, niestety złamię go już za dwa tygodnie:). Ale i tak będzie to nie więcej niż 1/5 Twoich stosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakazy są po to, żeby je łamać :D Zwłaszcza jeśli o kupowanie książek. Znam się na tym - połamałem ich już mnóstwo.

      Usuń
  2. to nie stosik a stosisko :) mnóstwo interesujących tytułów :) szkoda, że "Metro 2033" nie do końca spełniło Twoje oczekiwania - mi szalenie się podobało, przez tę powieść rozkochałam się w całym Uniwersum osadzonym w świecie Glukhovsky'ego; i masz piękne wydanie w twardej oprawie - u mnie książka już rozczytana... z wytartymi literami na okładce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi wrażenie:)

    "Cyrk Nocy"i "2312" mog polecić z czystym sumieniem (choć nie sa to ksiązki, których najmocniejszą stronąjest zapierająca dech, wartka akcja). A SoLL, to... no cóż, SoLL.;) Reszty nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wartka akcja nie jest dla mnie niezbędna. ''Jonathan Strange i pan Norrell'' też pod tym względem nie powala, a stała się jedną z moich ulubionych książek.

      Usuń
  4. O matko bosko! Ile książek :D Już nawet ie wymienię co bym "chętnie przeczytała", ale nie zrobie tego bo musiałabym wymienić niemal wzytsko! ;o
    Robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze! Faktycznie niepozorny i skromny stosik. :) Oczywiście sama bym kilka z tych książek przygarnęła i przeczytała, zwłaszcza Drooda. I jak tam polubienie Sagi o Ludziach Lodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tkwię w Grzędowiczowskim Midgaardzie, toteż nie miałem okazji by się za to wziąć, ale jutro pewnie pochłonę pierwszy tom, więc się zobaczy! :D

      Usuń
  6. Fajne książki. Też robię unboxingi książek, które do mnie przyszły. Autorski projekt pt. "Paczka dla Epickich" w skrócie PDE. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...