sobota, 18 stycznia 2014

Wyniki konkursu świątecznego!

Tak, tak, w końcu!
Tak dla przypomnienia - do wygrania była książka numer jeden i książka numer dwa.


Tytułu pierwszej książki nie zgadł nikt, czym nie byliśmy specjalnie zaskoczeni. Jako zwyciężczyni wylosowana została Anna z Krakowa, która przysłała nam taki tekst:

Ze świętami kojarzą mi się książki z serii "Harry Potter" . Pierwsze cztery części dostałam właśnie na gwiazdkę ( co oczywiście sprawiło że przez całe święta siedziałam na łóżku czytając). Także podczas kilku kolejnych okresów  przedświątecznego wolnego, towarzyszyły mi następne części.  Bardzo lubiłam w ten niezwykły czas przenosić się do magicznego świata.  Prawdę mówiąc do dziś myśląc o  Bożym Narodzeniu widzę siebie, siedzącą pod kocem, za oknem pada śnieg, a ja zaczytana w Harrym Potterze co rusz sięgam po mandarynki.

 A książką była...

Tytuł drugiej książki został odgadnięty stosunkowo szybko, ale także nie pojawiał się w odpowiedziach nazbyt często. Ostatecznie wylosowana została Marta z Poznania, której ze świętami kojarzy się...
Książka, która kojarzy mi się ze świętami to "Opowieść wigilijna". Jest to historia, którą czytam co rok. Roztacza wokół siebie magiczną poświatę i sprawia, że wreszcie zaczynam wierzyć w święta. Przynajmniej na kilka dni.

A nagrodą była:


Dziękujemy za tak duże zainteresowanie konkursem. Mamy nadzieję, że kolejne będą tak samo udane.
Pozdrawiamy!

1 komentarz:

  1. Koniec końców, tytuł pierwszej książki to?
    Stwierdzam, że muszę przeczytać Drozdy. Dotyk przeznaczenia

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...