niedziela, 26 stycznia 2014

Stos 21, czyli promocja rządzi książką!


Stosik miał być wczoraj, ale nie było, blogger wziął, i zastrajkował. Na szczęście, jako że niedziela dzisiaj, bez większych problemów mogę pokazać Wam moje zakupy i polecić kilka promocji. A, uwierzcie mi, jest co! Za książki widoczne wyżej zapłaciłem około 60% mniej niż gdybym miał je kupować po cenach okładkowych. Szau!

Od góry:
J. R. R. Tolkien - Hobbit, czyli tam i z powrotem - kupione na weltbildowej wyprzedaży
W. Irwin - Zmierzch i filozofia - kupione na weltbildowym outlecie. Nie znoszę ''Zmierzchu'', ale lubię tę serię, a że cena była znikoma, to chwyciłem.
S. Lem - Człowiek z marsa/Opowieści młodzieńcze/Wiersze - j.w.
C. Kiernan - Zbuntowany książę, Królestwo cieni - j.w.
M. Meyer - Saga księżycowa. Scarlet - j.w.
J. Baggott - Nowy przywódca - j.w.
B. Weeks - Droga cienia - j.w.
J. Nesbo - Pancerne serce, Czerwone gardło - j.w.
A. Christie - Dom nad kanałem, Śmierć lorda Edgware'a, Zabójstwo Rogera Ackroyda - j.w.
R. Cohn - Beta - kupiona na Merlinie za półceny
T. Conover - Szlaki człowieka - j.w.
E. Mendoza - Awantura o pieniądze albo życie - za złotówkę na stronie znaku - Sekret hiszpańskiej pensjonarki - za pół ceny - Przygoda fryzjera damskiego - z promocji na stronie wydawnictwa
J. Eugenides - Intryga małżeńska - j.w.
M. V. Llosa - Ciotka Julia i skryba - j.w.
R. P. Evans - Najcenniejszy dar - j.w.
J. Piekara - Szubienicznik falsum et verum - j.w.
J. Dicker - Prawda o sprawie Harry'ego Queberta - promocja na gildia.pl
P. V. Brett - Pustynna włócznia Tom I - j.w.
M. Yan - Kraina wódki - j.w.
S. Shannon - Czas żniw - j.w.
J. Patterson - Maximum Ride Tom 1-4 - j.w.
R. bolano - Dziwki morderczynie - kupione w Empiku za połowę ceny
J. Noon - TV Ciał0 - Empikowa promocja 1+1
G. Wolfe - Pokój - j.w.
C. Beckett - Ciemny eden - j.w.
C. R. Kiernan - Tonąca dziewczyna - j.w. (dopiero co zacząłem, a już jestem zachwycony)
D. Glukhovsky - Metro 2034 - Empik, bo z kalendarzem 
H. James - Opowiadania nowojorskie - wyprzedaż na fabryka.pl
M. Yan - Obfite piersi, pełne biodra - j.w.
M. Kundera - Życie jest gdzie indziej  - j.w.
J. Bator - Ciemno, prawie noc - j.w.
A. Munro - Dziewczęta i kobiety, Za kogo ty się uważasz? - j.w.
K. B. Miszczuk - Druga szansa - j.w.
M. Mortka - Morza wszeteczne - j.w.

Te promocje to chyba sam szatan wymyślił - tylko kuszą i sprawiają, że człowiek nie ma pieniędzy, ale za to posiada kaca moralnego, bo znowu złamał obietnice daną samemu sobie, że nie będzie kupował książek. Ale taki promocjom nie idzie się oprzeć!

A teraz takie małe pytanko: byłby ktoś chętny na obejrzenie Śliwkowego bookshelf touru? Bookshelf tour to taka akcja, na której zainteresowani robią filmik pokazują swoją biblioteczkę (w internecie jest już kilka takich). Noszę się z zamiarem uczynienia tego, ale zastanawiam się, czy warto...

18 komentarzy:

  1. Ojacie, chyba spadłam z taboretu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ktoś tu poszalał z zakupami :D
    Jestem ciekawa tego bookshelf touru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko święta ile książek :D Czyste szaleństwo! Gdzie Ty to zmieścisz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te jeszcze upchnąłem na regale, ale następne zakupy będą już problemem...

      Usuń
  4. Jest czego zazdrościć *.* 3/4 tego chętnie bym przygarnęła :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupować byle gówno, bo na promocji było, gratulacje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam Llosy, Yana, Bator i wielu innych autorów książek z tego stosiku za ''gówno'', ale widocznie masz własne kryteria, które pokazujesz tylko jako anonim. Szczerze współczuję :)

      Usuń
  6. Ech, aż serce pęka, bo sam nie mogę sobie pozwolić na takie wydatki, w dodatku nie mam już miejsca na książki i zmuszony jestem do kupowania tylko tego, co koniecznie muszę przeczytać. Nabytki świetne, kilkanaście tytułów sam bym chętnie poznał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nabytki. Sama skusiłam się na promocję Fabryki.pl, ale resztę omijałam szerokim łukiem. Za dużo tego wszystkiego a za mało pieniędzy, miejsca no i oczywiście czasu na czytanie. Na półkach mam ponad 100 nieprzeczytanych pozycji i zamiast ta liczba zmniejszać się, robi się coraz większa! :O
    W każdym razie, dużo przyjemności! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... Stosik pokaźny, ale jakoś nic dla siebie nie widzę... // Ja po promocjach masowo nie szaleję, ale mam taki swój ulubiony tani skład książki, gdzie często nowe przychodzą i są zwykle mniej więcej za 1/3 ceny okładkowej lub mniej :). Zawsze, jak tam pójdę, to jakąś podróżniczą fajną upoluję ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Komentarz Anonimowego mnie zabił. Nesbo, Munro, Bolano, Bator i inni to gówno? Ho, ho, ho, cóż za znawca literatury nam się odezwał, pewnie siedzący tylko w klasyce lub wielce skomplikowanych powieściach. Szkoda, że Anonimowy nie uzasadnił swojej opinii, no ale gównem zawsze można rzucać.

    Ile dałeś za książki Nesbo? Rozumiem, że książki z fabryki.pl dostałeś bezproblemowo? Bo na stronie Facebookowej mają mnóstwo skarg i aż się przejęłam, że swoich nie dostanę, dlatego zamówiłam do punktu z odbiorem i zapłatą na miejscu...A kupiłam po 12 zł książki Majgull Axelsson. "Kwietniową czarownicę" czytałam, "Pępowiny" jeszcze nie. A, i za złotówkę na stronie Znaku udało mi się zakupić "Tajny dziennik" Mirona Białoszewskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za książki Nesbo zapłaciłem około 18 złotych. To był outlet - czyli książki zniszczone. Oprócz kilku przybrudzeń żadnej skazy się nie doszukałem.
      Tak, książki z fabryki dostałem bezproblemowo, choć paczuszka wyglądała jak skrzydło od szkolnej tablicy.

      Usuń
  10. Koniecznie zrób bookshelf tour, chcę zobaczyć gdzie ty to wszystko mieścisz ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. W tesco od kilku tygodni można kupić książki w całkiem przystępnych cenach. A co do tego stosu, to myślałam, że ja mam sporo nowych książek, ale to co tu zobaczyłam powaliło mnie na kolana! Tylko pozazdrościć! Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Morza Wszeteczne <3
    A na Alice Munro już od dawno mam ochotę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. O mamo! Ile tego jest! Kilku tytułów zazdroszczę :P Masz jeszcze miejsce, bo z tego co widziałam, to nie pierwszy tak ogromniasty stos :D Życzę przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  14. "Zmierzch i filozofia" brzmi trochę sprzecznie xD
    Znowu ogromny stos, musisz mieć dużo regałów w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie obejrze Twój bookshelf tour.
    Z twojego stosiku, w swojej biblioteczce mam tylko jedną książkę, a mianowicie: "Zmierzch i filozofia" - przeczytaną do połowy działu o drugiej części sagi

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...