sobota, 21 września 2013

Stos 18

A oto w całej okazałości największy stos NiebieskiejMgiełki:


Po intensywnej nauce. Ciągłym zbieraniu i kupowaniu książek mam przyjemność pokazać wam mój stosik, w którym się znajduje:



Anne Rice: ,,Pokuta'' część I i ,,Kuszenie'' część II,
Veronica Rossi: ,,Przez burze ognia'' część I i ,,Przez bezmiar nocy'' część II,
Tahereh Mafi: ,,Dotyk Julii'' http://ksiazkaniegryzie.blogspot.com/2013/05/tahereh-mafi-dotyk-julii.html część I i ,,Sekret Julii'' część II,
Maggie Stiefvater: ,,Król Kruków'',
Laini Taylor: ''Dni krwi i światła gwiazd'' http://ksiazkaniegryzie.blogspot.com/2013/06/lini-taylor-dni-krwi-i-swiata-gwiazd.html ,
Scott Mariani: ,,Tajemnica Alhemika''.


Przeczytane są już 3 części. Za polecenie i pożyczenie wielkie dzięki Obywatelu Śliwko.
J. K. Rowling: ,,Harry Potter i kamień filozoficzny'',
J. K. Rowling: ,,Harry Potter i komnata tajemnic'',
J. K. Rowling: ,,Harry Potter i więzień Azkabanu,
J. K. Rowling: ,,Harry Potter i czara ognia''.

11 komentarzy:

  1. Dotyk Julii czytałam i bardzo mi się podobał. :) No a Harry Potter to już wręcz klasyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się świetna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stos :) Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam "Dotyk Julii" i życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czekała na recenzję obu części Pokuty, ponieważ chodzą mi te książki po głowie od dawna, a niestety kasy na nie brak :D Czas poszukać w dedalusach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny stos! Harry Potter prezentuje się świetnie tak jak zawszę;) Zazdroszczę "Króla kruków".

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę dorwać gdzieś "Sekret Julii"!

    OdpowiedzUsuń
  8. Potter... genialnie byłoby jeszcze raz przez to przechodzić... Król kruków z chęcią przygarnąłbym!
    Przyjemnej lektury i czekam na Twoje opinie. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry'ego czytałam, a jakże, dość dawno temu :) W swojej biblioteczce mam jednak tylko dwie ostatnie części
    "Pokuta" Anne Rice wpadła w moje łapki - trochę się nią jednak rozczarowałam. Mimo to i po "Kuszenie" sięgnę i zdaję sobie sprawę, że nie będzie to ksiązka wypożyczona, lecz kupiona :)
    "Sekret Julii" mnie nie przyciąga, więc raczej odpuszczę. O Alchemiku nie słyszałam, natomiast pozostałe znajdują się na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...