sobota, 28 września 2013

Kolejna odsłona biblioteczki!

Plany ponownego pokazania Wam mojej biblioteczki ciągną się za mną od dawna, ale jako że cały czas coś mi przybywało (co widać na poprzednim stosiku) to strasznie z tym zwlekałem, bowiem chciałem pokazać biblioteczkę pełną i zaktualizowaną, przynajmniej w większości. A oto ona:

Część pierwsza:


Ustawione są w sposób teoretycznie - chaotyczny. Jak widać ma to jakiś sens, ale niewielki. Nie mogłem ułożyć wydawnictwami, choć bardzo bym chciał, bowiem jednego z wydawnictw mam tyle, że nie zmieściłby mi się na jednej półce, a przenoszenie mi się nie podoba, toteż wyeliminowawszy wszelkie inne sposoby ustawienia jako niemożliwe do zrealizowania pozostało mi ustawienie ich w systemie luźnych skojarzeń.



Przyznam, że Znak cudownie wydał książki w serii 50/50. Za to sknocił sprawę z grzbietami serii Jutro, co widać na 5 tomie, oraz trzecim ''Kronik Ellie''. Ta nierówność strasznie rzuca się w oczy.



To puste miejsce, między Kingiem a Grzędowiczem, które obecnie zajmuje mój stary telefon, zarezerwowane jest dla Mortki, bowiem trafił on w pożyczenie do kolegi.


Puste miejsce między Potterami to także efekt pożyczenia, tym razem nie koledze, lecz NiebieskiejMgiełce. 


Mimo że Uczta wyobraźni wygląda u mnie dosyć skromnie to i tak jestem zachwycony tym, jak prezentują się te książki na półce. Na szczęście tym razem z wyglądem idzie również jakość.

Część druga:


Nieobecność ''Gry o tron'' również jest spowodowana pożyczeniem tej książki znajomemu. Nie mogę doczekać się chwili, gdy wezmę ''Starcie królów'', niestety będzie jeszcze musiała odstać swoje na półeczce, ale może już niedługo. 

Część trzecia:


Najnowszy regalik, który wspaniałomyślnie znalazł dla mnie tato, ma jeszcze odrobinę wolnego miejsca, ale już tylko odrobinę. Niestety półka, w której to miejsce jest okazała się być za wysoka na wszystko, co nie jest rozmiaru wydania kieszonkowego...


Te zadem odwrócone książki, to promocyjne zakupy zrobione pod wpływem impulsu. Nie mieszą mi się nigdzie. A ta najwyższa to poradnik dobrego kierowcy, ale nawet mimo tego, że akurat zdaję prawko, nie mam ochoty wziąć się za tę książkę.


Tak jak w poprzednich starałem się, żeby książki leżały obok siebie jakoś sensownie, tak tu się nie dało. Pół półki chaosu.


Tu brakuje tylko ''Dziedzictwa'' od Daugherty, i było by pięć serii pod rząd z dwoma tomami. Nie lubię większości z tych książek, a tygrysów nie zamierzam nawet czytać, ale wyglądają tak cudnie!


No i zakończenie. Też się trochę chaosu wkradło, ale już nie jest tak źle. Kusi mnie bardzo ''Gra o tron i filozofia'', bowiem stojąca obok książka o Harrym Potterze z tej serii bardzo mi się podobała.

13 komentarzy:

  1. WOW *.*
    Właśnie takie stosy uświadamiają mi, że tak naprawdę to jestem mało znacząca w czytelniczym świecie bo ja razem tyle książek nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki są cudne, ale co bardziej mnie się w oczy rzuciło , to skrupulatne ułożenie:) Ach zazdroszczę Ci tego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, zazdroszczę i jeszcze raz zazdroszczę. Mam nadzieję, że sama doczekam się tak pokaźne bilblioteczki, a tymczasem zabieram się za poukładanie własnych skromnych zbiorów :)..

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę pokaźna i wartościowa biblioteczka ! Ja u siebie niebawem też zrobię abdejt swojej biblioteczki bo robię dodatkowe półki także już teraz zapraszam :)

    Miłego czytania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiem co powiedzie :O Fantastyczna biblioteczka. Cała masa pozycji, które sama z ogromną przyjemnością widziałabym u siebie i które mam nadzieję, że za jakiś czas do mnie trafią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zazdroszczę Harry'ego Pottera na własność:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna, niemal wszystkie książki chętnie widziałabym u siebie na własność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki oglądaniu biblioteczek innych zdobywam cenne doświadczenie - będę pamiętała, że w pomieszczeniu, w którym w przyszłości będzie moja biblioteczka zawsze musi być miejsce na dodatkowy regał :D
    Jesteś kolejną osobą w blogosferze, którą chętnie bym okradła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujący zbiór i wiele pozycji, które chętnie widziałabym u siebie w biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna biblioteczka! Ale gdzie się podziała "Czara ognia"? :P

    Pozdrawiam i zapraszam: http://www.fantastykaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zbiory. Bardzo lubię oglądać książki u innych, zawsze coś ciekawego można zaobserwować. Czy czytałem już coś z serii wydawnictwa Znak 50 książek na 50 lecie?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...