czwartek, 1 sierpnia 2013

The Verastile Blogger Award



Za zgłoszenie nas do akcji cośtamcośtam ałord The Verastlie Blogger Award dziękujemy Pauline Veronique, autorce bloga ‘’Behind cover’’.




Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Fuckty:

Obywatel_Śliwka:

1.      Jest stażystą w księgarni, co sobie chwali. Niestety na razie przebywa przed księgarnią (gdyby ktoś planował odwiedzić Augustów, zapraszam przed AKME!), toteż szczęście jest połowiczne.

2.      Nie zdał matury z matematyki, co zmusiło go do tego, by uważać wykształcenie wyższe za przecenione. Nie, żebym namawiał innych, żeby nie studiowali, ale zrozumiałem, że czas ten można przeżyć pożyteczniej. Na przykład na doskonaleniu siebie lub niszczeniu sobie życia.

3.      Amatorsko pisze opowiadania, na powieść za wcześnie. Zdaniem wielu podchodzi do siebie zbyt krytycznie, jednak warto wziąć pod uwagę fakt, że niezłe z niego beztalencie. Ma nadzieję, że kiedyś zdobędzie swojego, chociaż jednego, zatwardziałego antyfana.

4.      Jest kochliwy, co w życiu sprowadza się do tego, że chaos w głowie i wszędzie wokół ma… zawsze, a bujanie w obłokach i myślenie o niebieskich książkach to dla niego codzienność.

5.      Posiada psa o imieniu Punia i fikusa o imieniu Feliks Filip Montgomery III Władca Zielonej Doniczki i ziem w niej obecnych, który jeszcze nie jest Pierwszym Tego Imienia, ale jest na dobrej drodze.

6.      Chciałby spalić publicznie jakąś książkę, ale nawet ‘’Zmierzchu’’ mu szkoda. Nie sprzedaje, nie wymienia, a nawet pożyczyć jakąś książkę jest mu ciężko. Jednak na to, żeby dać komuś książkę na prezent, pieniędzy nigdy żałował nie będzie.

7.      Nie pali, pije sporadycznie, słucha wszystkiego – od popu do muzyki klasycznej, czyta ile może, czyli ostatnimi czasy mało.

NiebieskaMgiełka:

1.      Mam młodszego brata z którym uwielbiam się kłócić, bez tego nie możemy żyć. Jego największą zaletą jest perfekcyjne doradzanie w różnych sprawach.

2.      Moja rodzina jest dla mnie wszystkim.

3.      Uwielbiam sport i zdrowe odżywianie. Jazda na rolkach i na rowerze daje dużo zabawy i radości.

4.      Czytam książki z pasji, a nie z przymusu. Czytam książki jakie lubię, lub jakie polecą mi znajomi.

5.      Książki wybieram zazwyczaj po okładce, chociaż dobrze wiem, że tak się nie robi.

6.      Idę do nowej szkoły. Otwieram nowe horyzonty i czekam na nieznane. W końcu życie to jedna wielka przygoda.

7.      Dla pasji piszę wiersze. Jestem jaka jestem i dobrze mi z tym. (Obywatel_Śliwka musi tu dodać, że wiersze owe są wspaniałe, ale autorka niestety się nie docenia).

Nikogo nie nominujemy, bo nie chcemy na nikim wymuszać uczestnictwa. Jeśli ktoś chce, gorąco zapraszamy go udziału z zabawie.

5 komentarzy:

  1. 6 u Obywatela Śliwki normalnie jak u mnie! To samo, a ludzie piszący do mnie pytając o wymianę zdecydowanie mnie irytują. I jeszcze jedno Obywatelu - mam chomika który nosi dokładnie takie samo imię, jak Twój pies...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i oryginalne fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obywatel Śliwka - już kocham twojego fikusa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też cię nominowałam na swoim blogu ;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Imię fikusa mnie rozbroiło ;) Fajnie przeczytać o Was coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...