piątek, 12 lipca 2013

Stos 17: powrót żyrafy.



Po ostatnim stosie, który ledwo stał przyrzekłem sobie, że starczy mi tych książek - mam co czytać i przez najbliższy czas nie będę nic kupował. A takiego! Na swoje usprawiedliwienie mam tyle, że aż 7 z nich jest wygranych a reszta po wyjątkowo niskich cenach. Nie oparłem się niskim cenom.


W tej części cieszy mnie dosłownie wszystko. ''Londyn we krwi'' jest z autografem, więc cieszy podwójnie. ''Drozdy'' mam już za sobą i były wspaniałe, ale jeszcze bardziej zachwyciła mnie książka ''Tancerze burzy'' która dosłownie mną zawładnęła. Z tych mam też za sobą ''Nexus'' który również był fenomenalny.


Trzy górne pozycje nabyłem w promocyjnej cenie dychę za książkę. Książkę Amandy Brown mam już za sobą. Pięć pozycji na dole, aż po tę 1000 stronicową cegiełkę to nagrody z Weltbildowego konkursu. Martwi mnie trochę fakt, że ma to aż 8 tomów a to jest dopiero siódmy, ale cóż... narzekał nie będę.

Mam! W końcu! Upragniona ''Gra o tron'' jest w końcu moja i nie mogę doczekać się aż wezmę się na nią. Krzyczy do mnie z półki, ale dałem pierwszeństwo ''Mistrzowi i Małgorzacie'' i w sumie nie żałuję, bo jest świetna. Te dwie starsze książki, to efekt odstresowania po jeździe (Śliwka zaczął zdawać prawko, ale niezbyt mu idzie...)

To byłoby na tyle. Nie będę więcej kupował, bo jestem zupełnie spłukany. Przynajmniej na razie, co będzie później, to się zobaczy - nikt bowiem nie jest w stanie zapanować nad opętanym bibliofilem z choćby kilkoma groszami w portfelu, które może wydać na książki.

17 komentarzy:

  1. Z wielką chęcią zabrałabym Ci "Draculę", "Mistrza i Małgorzatę", a przede wszystkim "Grę o tron". Tak bardzo zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję "Gry o tron"! Są tak sprzeczne opinie, że sama nie wiem, czytać czy nie czytać... No i nieśmiertelny "Mistrz i Małgorzata"! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie z półki Tolien krzyczy a ja go nadal ignoruję... Widze że jest troszkę kalsyki i kilka tytułów, które z chęcią bym adoptowała. Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie ukradnę wszystko ! :)


    Serdecznie pozdrawiam
    Ola

    http://epickieksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stos. Najbardziej zazdroszczę "Gry o Tron" :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę 'Tancerza burzy'! Dzisiaj chyba z pół godziny nad nim siedziałem w księgarni...a pieniążków nie ma. :(
    Pieśń lodu i ognia przeczytana, choć chciałbym ją skompletować. Mistrz i Małgorzata - nie trzeba polecać

    OdpowiedzUsuń
  7. Mistrza i Malgorzatę czytałam już dawno, ale z chęcią bym wróciła do tej książki :)Poza tym widzę jeszcze kilka innych pozycji dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pokaźny stos ;) Kilka pozycji chętnie bym podkradła :D
    Przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, sporo tego. :) Ja ostatnio w ogóle przestałam kupować książki i zamiast tego wypożyczam je z biblioteki. I nie żałuję tej decyzji. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gra o tron, 7 razy dziś, siła trucizny. Tyle tych książek, że nie wiem na co patrzeć! Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gra o tron- muszę to w końcu zdobyć! Widzę, że nie tylko ja zaczynam prawko, no cóż obyśmy zdali :D!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka :D Kilka z książek z chęcią bym Ci podkradła :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też na wakacje mam mnóstwo książek, ostatnio doszło też kilka współprac, dzięki czemu stos moich własnych nieprzeczytanych książek się zwiększa, recenzenckich też przybywa... Ale przecież są wakacje, czasu dużo - życzę więc zarówno tobie, jak i mojej własnej osóbce radości z pożerania kolejnych tomów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromny stos :D Niestety raczej nie w moim klimacie, poza "7 razy dziś" i "Grą o tron" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo okazały stosik :D Chętnie przeczytałabym "Grę o Tron" i "Mistrza i Małgorzatę".

    OdpowiedzUsuń
  16. Dość obfity stosik. Mam nadzieję, że będzie Ci się przyjemnie czytało :) Jesczez na zakońoczenie podam link do mojego bloga: http://naszksiazkowir.blogspot.com/. Wpadnij, jeśli będziesz miała czas i ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...