czwartek, 20 czerwca 2013

Wyniki konkursu!



Na początek chcieliśmy podziękować za tak wielką frekwencję. Szczerze, nie spodziewaliśmy się aż tylu zgłoszeń. Jest to dla nas bardzo ważne, bowiem to dla Was zorganizowaliśmy ten skromny konkurs i niezmiernie nas cieszy ilość osób, które zdecydowały się wysilić swoje szare komórki by odpowiedzieć na to dziwne (powiedzmy sobie szczerze - Śliwkowe) zadanie konkursowe.

Następnie chcieliśmy gorąco i szczerze pochwalić wszystkie teksty. Wybranie zwycięzców okazało się niezła książką do zgryzienia. Wasze odpowiedzi były fenomenalne i bardzo ubolewamy nad tym, że możemy wyróżnić tylko dwie osoby.

Choć zwlekaliśmy z tym najdłużej jak mogliśmy kiedyś musimy ujawnić zwycięzców. 

''Wybrani'' oraz ''Trafny wybór'' polecą do...

Martuchy180!

Gratulujemy! 

''Wybrani'' praz ''Przez burze ognia'' będzie gryzło użytkowniczkę...

Mik!

Gratulujemy!

Było dużo ciężej wybrać zwycięzców niż sobie to wyobrażaliśmy. To tak, jakby wybrać najlepszych z najlepszych. Wszystkie teksty wzbudziły w nas jakieś emocje i szczerze powiedziawszy, gdybyśmy mogli, nagrodzilibyśmy wszystkie.

Wszystkim uczestnikom gratulujemy i życzymy powodzenia w następnych konkursach (które, mam nadzieję, już niedługo).

7 komentarzy:

  1. Martucha180 - gratuluję! Zresztą: gratuluję wszystkim, bo nie odmówiłam sobie przyjemności czytania pomysłów na pojedynki :). I bardzo, bardzo dziękuję: teraz ostrzę sobie ząbki, bo książki nie gryzą (?), ale ja zdecydowanie tak - na ich widok oczywiście (np. gdy ktoś próbuje mi wziąć jakąś z ręki- stąd tylu jednorękich bandytów) :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom ;) Aż z ciekawości przeczytałam pracę, na prawdę dobre :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Mik i dziękuję, także Tobie, Patrycjo! Nie sądziłam, że podgryzanie Watsona przez Sherlocka aż tak przypadnie Jury do gustu. Ale i gratuluje pomysłu na konkurs! To wyzwanie dla szarych komórek i pole do popisu wyobraźni, a to tygryski lubią najbardziej. Dodam na zakończenie, iż Jury dokonało... TRAFNEGO WYBORU, bo mnie książki nie gryzą, one mnie.... POCHŁANIAJĄ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, zwycięstwo w pełni zasłużone. Szacun za kreatywność ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Zdecydowanie nagrody trafią do właściwych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwycięzców :) I oby więcej takich konkursów :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...