poniedziałek, 10 czerwca 2013

Stosik numer 16, czyli bibliofilskie uzależnienia.

Musicie mi wybaczyć rozmiar zdjęcia, ale inaczej byłoby zamazaną kolorową plamą...
Cóż. Jak widać, jak każde postanowienie o braku kupowania książek poszło... daleko. I nawet jeśli wróciło, to nie na długo. 

Od dołu rozpoczynając, to prawie same perełki mi się trafiły. Najbardziej kusi ''Joyland'' który rozpocznę za chwilę. Oprócz tego ''Terror'' który jest imieninowym prezentem oraz ''Szmaragdowa tablica'' cieszą mnie najbardziej. ''Dzikie wybrzeże'' jest wynikiem konkursu - co ciekawe, pracę na niego napisałem nie przypatrując się nawet książce o którą przyjdzie mi walczyć.


 Z tych ''Dziennik rumowy'' oraz ''Spryciarz z Londynu'' mam już za sobą. O książkach Murakamiego chodzi wiele dobrych opinii, toteż wręcz musiałem którejś spróbować, niestety muszą poczekać na swoją kolej. ''NeoAddix'' to podobno cyberpunk - gatunek dla mnie nowy, a że książka była za grosze to się skusiłem. ''Odszedł ode mnie'' to wynik Matrasowego konkursu na recenzję (24 miejsce na prawie 2000 zgłoszeń to chyba wynik nie najgorszy) jednak perełką jest tu książka Olgi Tokarczuk, która krzyczy do mnie, ale na razie niestety muszę się oprzeć.


 Z tych ''Koniec pieśni'' zapowiada się najciekawiej. 2 tom Kronik Ellie będzie musiał swoje odstać, bo zatrzymałem się na 5 tomie ''Jutra''. ''Jeśli zostanę'' (ta niebieska) skusiło mnie tym, że niedługo będzie ekranizacja a ''Wizje w mroku'' były za grosze...

Jak mija Wam wiosna? Czyteliczo czy raczej odmóżdżająco-leniwie?

Przy okazji: przypominam o konkursie! Został jeszcze tylko tydzień! :D

14 komentarzy:

  1. Ale piękny stos, u mnie też na czerwcowym stosiku pojawi się "Przez burzę ognia" - niedawno dotarła, już nie mogę się doczekać, kiedy przeczytam, planuję też zakup "Joyland". Zazdroszczę jeszcze wielu pozycji! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny stos! Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się przeczytać Twoją recenzję wyczekiwanego "Joylandu". Interesują mnie również recenzje książek Murakamiego. Życzę powodzenia w czytaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, oj:) Zazdroszczę całości, a szczególnie Murakamiego, "Joylandu" i "Spryciarza z Londynu":)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niema co.. pozazdrościć:) Podkradłabym pół stosu. Miłej lektury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! jaki wielki stos:) zazdroszczę szczególnie "Joylandu":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marsden i Murakami - zazdroszczę, choć Kroniki... niebawem dostanę. :D
    Przez burzę ognia właśnie czytam i nawet mi się podoba, a Szmaragdową Tablicę dzisiaj otrzymałam. Zbiera mi się stos i przeczuwam ze będzie równie obfity. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku... zostaje mi tylko pozazdrościć i życzyć czasu na czytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyliczanka jest super, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujący stosik, z którego mam przeczytane tylko "Dni krwi i światła gwiazd". Teraz planuję jeszcze "Przez burze ognia", ale jakoś nie mogę się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo duży stosik, z bardzo ciekawymi pozycjami. Po "Spryciarza z Londynu" właśnie sięgam, czekam też na twoją opinię na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromny stos! :D Z chęcią bym przeczytała "Joyland" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile książek *__* Cudowny stos, miłego czytania ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekaw "" Austera oraz "Spryciarza z Londynu". Polecam "Joyland" Kinga, świetnie się czyta. :) Miłego. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały stos:) Z chęcią podebrałabym Ci kilka książek:)Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...