piątek, 31 maja 2013

[konkurs] Ugryź sobie książkę!!

Nadszedł w końcu ten moment - dziś mija rok bloga! Szczerze, nie spodziewaliśmy się, że wytrwamy aż tak długo, a tu nie dość, że działamy już rok, to jeszcze ani nam się śni kończyć tę blogową działalność.
Świętujemy nie tylko urodziny. Nasz blog zyskał niedawno magiczną stówkę obserwatorów! Z tej okazji druga nagroda! Chcieliśmy z tego miejsca bardzo serdecznie podziękować za zaufanie, komentarze i obecność.

Dość. Czas na konkurs. 
Do wygrania Wybrani + Przez burze ognia dla jednej osoby oraz
dla drugiego zwycięzcy Wybrani + Trafny wybór. 

Pytanie konkursowe brzmi:
 Widok jakich dwóch gryzących się bohaterów literackich byłby dla Ciebie widokiem najprzyjemniejszym?
  W krótkim uzasadnieniu prosimy zwrócić uwagę na to, by nie zdradzać fabuły książek, z jakich dani bohaterowie występują.

Byłoby nam bardzo miło, gdybyście polubili nasz blog na Facebooku (po prawej na górze) i dodali konkursowy banner na Waszego bloga.

Wymagania:
- odpowiedźieć na pytanie wraz z krótkim uzasadnieniem
- podać zestaw, który chcielibyście wygrać
- podać swój mail

Regulamin:
 
1.       Organizatorami konkursu są właściciele bloga Książka nie gryzie a książki pochodzą z naszych prywatnych biblioteczek.
2.       Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod tym postem odpowiedzieć na pytanie konkursowe, krótko uzasadnić odpowiedź, wybrać zestaw, który chce się wygrać oraz podać maila.
3.       Konkurs trwa od 31 maja 2013 roku do 17 czerwca 2013 roku. Zastrzegamy sobie możliwość przedłużenia terminu zakończenia konkursu. Wyniki pojawią się do 3 dni od końca konkursu.
4.       Nagrody zostaną wysłane listem poleconym. Udział w konkursie mogą brać tylko osoby z adresem korespondencyjnym w Polsce.
5.       Jedna osoba może wysłać tylko jedno zgłoszenie.
6.       Zwycięzców wybiorą właściciele bloga. Decyzja jest nieodwołalna. Zwycięzcy mają tydzień na nadesłanie swoich adresów. W przypadku braku maila z adresem zostanie wyłoniony nowy zwycięzca. Gdy drugi zwycięzca się nie zgłosi nagroda przepada.


41 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy konkurs! Jeśli wymyślę coś ciekawego - wezmę udział :) Powodzenia innym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc moje zgłoszenie:

      Z chęcią zobaczyłabym Richarda Cyphera i Harrego Pottera stojących po dwóch stronach barykady. Obaj władają niesamowitą mocą. Obaj władają również magią. Sądzę, że pojedynek byłby wyrównany. Mogłoby być ciekawie! :D

      Bohaterowie pochodzą z książek:
      "Miecz Prawdy" Terry Goodkind (seria)
      "Harry Potter" J.K.Rowlning (seria)

      Wybieram zestaw numer jeden - Wybrani + Przez burze ognia.
      Mój e-mail: kasiad9-98@o2.pl

      Usuń
  2. Chętnie zobaczyłabym w tej potyczce Gale'a i Peetę z Trylogii Suzanne Collins.To jedni z moich ulubionych bohaterów literackich. Ciekawie byłoby ich skonfrontować ze sobą i po prostu zobaczyć, który okazałby się lepszy. Mimo iż Trylogia kończy się tak a nie inaczej ponowne zestawienie ze sobą tych dwóch chłopaków byłoby niezmiernie interesujące.

    Jeżeli mówimy o zestawie do wygrania to wybrałabym Wybrani + Przez burze ognia.

    Mój email:
    karolajn1012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mowa o wzajemnym gryzieniu się to nie jestem sobie w stanie wyobrazić innych stworzeń niż zwierzęta, o ludziach nie wspominając. Stawiam zatem na pojedynek poczciwego Parszywka i ropuchy Teodory z Harry'ego Pottera:P:P Wrażenia gwarantowane:)

    Chętnie przeczytałabym "Trafny wybór" dlatego wybieram zestaw drugi:)

    mail:
    magda.ciukaj@gmail.com

    Profilu na facebooku nie mam, a baner dodaję u siebie na blogu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! TAK! Wreszcie nadeszła okazja, by bezkarnie ujawnić swoje sadystyczne skłonności!

    Odpowiedź jest prosta i oczywista. Hannibal Lecter i Werter!

    Nie ukrywam, że liczę na pojedynek niesprawiedliwy i nierówny. Raczej oczywiste jest, kto w tym starciu będzie gryzącym, a kto gryzionym. I świetnie!

    Cierpienia Wertera należy skrócić jak najszybciej. Po co ma się chłop męczyć, a rzesze czytelników – razem z nim? Bądźmy humanitarni i ratujmy chociaż niewinnych odbiorców! Poza tym, znając emocjonalne rozedrganie Wertera, to – kto wie? – może nawet będzie to dla niego przyjemne przeżycie…

    Co do Hannibala, to za wiele dodawać nie trzeba. Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Sprawę załatwi szybko i profesjonalnie. Wprawę ma, wymiar sprawiedliwości już go zna – co mu szkodzi? Sam raczej nie ucierpi, bo niemrawe kąsanie Wertera może go co najwyżej rozśmieszyć.

    Powiedzcie sami – czyż nie piękna wizja?


    Mam chrapkę na zestaw drugi (Wybrani + Trafny wybór).

    adres: mgd_1989@o2.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie poczytałabym o Net'cie (Felix, Net i Nika) oraz Pi (Życie Pi) mogłoby być to ciekawe połączenie, ponieważ jeden jest komputerowcem a drugi jest bardziej "naturalny", ciekawe by było wrzucenie ich razem na dryfującą łódź.
    Każdy miałby lepszy sposób na przetrwanie i tu zaczęłaby się walka.

    Zestaw: Wybrani + Przez burze ognia

    e-mail: awalczak73@wp.pl

    Banner dodaję na mojego bloga o książkach ;) Stronę mam polubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konfrontacja pomiędzy : Jace z serii "Dary Anioła", a bohaterem powieści kryminalnych Harlana Cobena - Myronem Bolitar'em.

    Zdaję sobie sprawę, ze są to bohaterowie z dwóch różnych gatunków literackich, jednak bohater to bohater.

    Dlaczego wybrałam właśnie te postacie? Mogę użyć tutaj tylko jednego określenia - ze skrajności w skrajność.

    Jace moim zdaniem jest irytującym, bezbarwnym chłopczykiem, który musi zwracać na siebie czyjąś uwagę, bez tego nie potrafi normalnie funkcjonować. Przekonany jest o swojej charyzmie, pięknie wrodzonym i koniecznie chce uchodzić za mrocznego rycerzyka. Czytając serię "Darów Anioła" ciężko mi było nie odłożyć książki, bo miałam ochotę rozerwać tego oto bohatera na strzępy.
    A tu proszę: Wasz blog oferuje mi takową okazję w całkiem niezłej zabawie i bez brudzenia swoich osobistych rąk.
    Po drugie stronie mojego prywatnego ringu koniecznie miejsce zająć musi Myron Bolitar. Któż nie kocha Myrona znającego z ciętego jak brzytwa języka? W walce gryzących się bohaterów to doskonały atut. Poza tym Myron przerasta Jace' a pod każdym względem. Jest nie tylko barwną postacią, ale jego cięte riposty nie mają sobie równych. Mistrz sarkazmu i dedukcji w jednej osobie. A co najważniejsze wcale nie musi się wysilać, żeby zostać zauważonym.

    Dlatego mam nadzieję, ze ta konfrontacja nie będzie wyrównana i Myron jak prawdziwy gość zetrze Jace'owi ten przesłodzony uśmieszek już przy pierwszym ugryzieniu! ;D

    Mail: morus1@vp.pl
    Zestaw: Wybrani + Trafny wybór
    Baner umieszczony na blogu, w dziale - Szczęśliwy traf :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Witam państwa na dzisiejszej walce! A oto proszę państwa w prawym narożniku do walki szykuje się diabeł Azazel*, postrach wszystkich aniołów i świętych (a nawet samego Lucyfera)! A w lewym siedzi nie kto inny jak John Hayden*, pan zaświatów. Proszę sobie wyobrazić cóż to będzie za walka! Diabeł kontra współczesny Hades! Tego jeszcze nie było! Z pewnością będzie to emocjonujące stracie, bowiem wiadomo, że Azazel zawsze ma dość ciekawe pomysły, jak wybrnąć z sytuacji, zaś John ma wielką przewagę fizyczną nad diabłem."
    Taką walkę chętnie bym obejrzała. Dlaczego? Może dlatego, że Azazel jest diabłem z piekła rodem, romansuącym z Kleopatrą (tak, TĄ Kleopatrą), a John to pan zaświatów, który porwał ukochaną, niczym Hades Persefonę. To zupełnie różne osobowości. Azazel- niezrównoważony psychicznie, obsesyjnie dążący do władzy i tylko aby zdobyć panowanie nad Niebem i Piekłem, może poświęcić nawet swoją miłość. John- porywczy, zdolny do szaleńczej miłośći, stawia zawsze dobro ukochanej na pierwszym miejscu. Jestem ciekawa wyniku tego pojedynku.
    Azazel- bohater powieści "Ja, diablica", "Ja, anielica", "Ja, ptępiona" autorstwa Katarzyny Bereniki miszczuk
    John Hayden- bohater powieści "Porzuceni", "Świat Podziemi" autorstwa Meg Cabot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dopisać:
      mail: magda.jaglewicz@wp.pl
      zestaw: wybrani+ przez burze ognia

      Usuń
  8. Widok jakich dwóch gryzących się bohaterów literackich byłby dla Ciebie widokiem najprzyjemniejszym?

    Percy Jackson i Ares - bohaterowie książek Ricka Riordana. Uwielbiałam ich potyczki już od "Złodzieja pioruna" i z każdą kolejną częścią ubolewałam na tym, że amerykański autor nie zdecydował się na nieco sugestywniejsze eksponowanie scen, w których ta dwójka toczyłaby z sobą potyczki słowne i te nieco bardziej drastyczne. Stanowią one dla mnie coś na wzór scen z Harry'ego Pottera, gdy do akcji wkraczali bliźniacy Weasley. Szkoda, że aż tak drastycznie zostali pominięci w filmach. Zobaczyć to na żywo sprawiłoby mi ogromną przyjemność.


    Mail: aa.swierczek@gmail.com
    Zestaw: Wybrani + Trafny wybór

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście połączyłabym; Linneae z 'Krąg' i Evie O'Neill z 'Wróżbiarze'.
    Dwie książki fantasy, dwie dziewczyny, ale też w pewnym sensie zbliżone o nich opowieści.
    Ta 'kłótnia' pomiędzy nimi nie mam pojęcia, jakby się zakończyła, ponieważ Linnea jest bardzo zaborcza i nie umie powstrzymać swoich emocji (które czasem są, aż za silne), natomiast Evie chce ciągle być w centrum uwagi.
    Tylko najważniejsze jest to, że prawdopodobnie ta konfrontacja pomiędzy nimi nigdy by nie doszła, ponieważ Evie żyje w latach 20. XXw., a Linnea w bardziej teraźniejszych czasach. Ale bardzo bym chciała zobaczyć, a co dopiero poczytać o tej 'walce'.
    Głosowałabym na Evie^^.
    E-mail; lolcia72@gmail.com
    Zestaw; Wybrani+Przez burzę ognia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chciałabym zobaczyć połączenie diabła Beletha z "Ja diablica" i Jakuba Wędrowycza.
    Jeden to diabeł drugi egzorcysta. Wybuchowa mieszanka charakteru i humoru.Oczywiście książki mi bardzo znane i bardzo przeze mnie lubiane. Przy obu płakałam ze śmiechu. To byłby prawdziwy pojedynek dwóch przeciwstawnych osobowości.:)Postacie, które z pewnością się gryzą.:)

    e-mail:filipowiczp.005@gmail.com
    zestaw:Wybrani + Trafny wybór

    OdpowiedzUsuń
  11. Widok jakich dwóch gryzących się bohaterów literackich byłby dla Ciebie widokiem najprzyjemniejszym?

    Byłby to widok wkurzonej Julii z "Dotyku Julii" autorstwa Tahereh Mafi i Jake'a z trylogii"Halo" ("Blask", "Hades", "Niebo") autorstwa Alexandry Adornetto. Dlaczego? Kiedy Julia się wścieknie, potrafi zrobić człowiekowi krzywdę, nieodwracaną... Jake to typowy "cwaniaczek", który uważa, że wszystko mu się należy i zawsze ma być tak, jak on chce. Oboje posiadają pewne moce, więc gdyby spotkali się i doszło do sprzeczki, mogłoby być ciekawie. ;)

    Chciałabym wygrać zestaw: Wybrani + Przez burze ognia

    E-mail: inka144@interia.pl

    Pozdrawiam, Katarzyna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widok jakich dwóch gryzących się bohaterów literackich byłby dla Ciebie widokiem najprzyjemniejszym?

    Nie jest napisane, że nie można zrobić pojedynku 2:2, więc takowy robię i mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi tego za złe. Najciekawsza para: Myron Bolitar i Win Lockwood, będą konkurować z Greogriną Kincaid i jej szefem Jeromem.
    Pierwsza para jest nam znana z kryminałów Cobena. Mayron jest pewnym siebie mężczyzną z masą poczucia humoru w kieszeniach, a spojrzenie Wina mogłoby spowodować, że serce na chwile nam zamiera. Geogrina Kincaid jest sukubem, czyli potrafi zmieniać postać, a jej szef jest demonem. Co by się stało, gdy te oba światy ze sobą się zmierzyły? Wygrałaby szybkość, doskonałe myślenie, czy zdolności nadludzkie? Na pewno byłoby ciekawie.
    Książki:
    Harlan Coben - cykl o Myron Bolitar
    Richelle Mead - seria o Georginie Kincaid

    E-mail: Thetis@interia.eu
    Zestaw: Trafny wybór + wybrani.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widok jakich dwóch gryzących się bohaterów literackich byłby dla Ciebie widokiem najprzyjemniejszym?

    Najprzyjemniej patrzyłby mi się na pojedynek Flossi Naren i Wohli Rednej. Obie panie mają magiczne zdolności ,niezłe poczucie humoru i bez wahania strzelają pociskami sarkazmu i ironii. Jestem strasznie ciekawa ,która z nich okazałaby się silniejsza i w jaki sposób ,by wygrała. Oczywiście podejrzewam ,że nie obyło by się bez czarnej magii ,chamskich zagrywek i steku wyzwisk. Kobieta jest niczym ogień ,a zetknięcie dwóch płomieni tworzy niezłe ognisko!!

    agatka105@gazeta.pl
    polubiłam na fb jako Agatha Ch. ;)
    Proszę o zestaw z "Trafnym wyborem".

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe pytanie !

    Widok jakich dwóch gryzących się bohaterów literackich byłby dla Ciebie widokiem najprzyjemniejszym?
    Gryzące - posłuży mi jako niepasujące, dziwne połączenie.

    Jako fance fantastyki najbardziej przypadłby mi do gustu pewien dream team. Może nietypowy, ale... taka własnie jest fantastyka ! A mianowicie chciałabym przeczytać jak bohaterowie " Dotyku Julii " oraz trylogii Lauren Oliver pt. " Delirium " walczą z nieznośną władzą panoszącą się w ich światach. Julia z Adamem oraz Lena z Aleksem w pojedynku z zabójcami miłości i Warnerem.
    Czuję, że to byłoby coś ! Nieziemskie moce Julii, siła mężczyzn, spryt Leny i oczywiście wszystko otoczone nicią romansu na chmurce pragnienia .

    aurinzu@wp.pl
    Zestaw, który mnie interesuje to : Wybrani + Przez burze ognia

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzy mi się konfrontacja Małej Mi ("Muminki") z Wolandem ("Mistrz i Małgorzata"). Wiem, wiem, brzmi trochę szaleńczo, ale ja lubię takie wariacje. ;D Już sobie wyobrażam małą, pyskatą, przekonaną o swojej wyższości dziewczynkę i jej minę na widok poczynań Wolanda na jego balu - byłaby wściekła, w końcu kto dał prawo jakiemuś tam szatanowi do tak wyśmienitej zabawy? Z drugiej strony Woland - spokojny i opanowany, pewny swojej władzy, mocy, potęgi, nie od dzisiaj jest przecież panem ciemności. Chciałabym zobaczyć iskry sypiące się z oczy Małej Mi i niewzruszonego Wolanda, kwitującego poczynania swojej przeciwniczki tajemniczym uśmiechem. Tutaj nie byłoby nudno, bo bohaterowie tego starcia są nietuzinkowi i charakterystyczni. Nie są nastolatkami czy zwykłymi ludźmi, ale postaciami z całkowicie innych światów. Co najlepsze, nie mam pojęcia, kto wygrałby taki pojedynek.


    Wybrani + Przez burze ognia
    asiunia34@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. A kto od razu powiedział, że to ma być walka na śmierć i życie. Moim zdaniem powinny się gryźć... Ania Shirley i Pollyanna Whitter. Obie dobre, gaduły i pomagają innym. Moim zdaniem powinnyśmy zrobić taką walkę o której nie będą wiedzieć...! Chciałbym sprawdzić, która z nich jest bardziej uczynna, milsza. Nie wiedziały by o walce i zachowywały się naturalnie, żadnego zmyślania! Wtedy byśmy wiedzieli dokładne i prawdziwe wyniki. Tak szczerze była bym bardzo ciekawa wyników!

    Ania Shirley z serii "Ania z Zielonego Wzgórza"
    Pollyanna whitter z serii Pollyanna.

    zkudlinska@gmail.com

    baner: alezaczytana.blogspot.com, w zakładce konkursy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw: "Wybrani + Przez burzę ognia"

      Usuń
  17. Walka na pięści? Przereklamowana... Zapasy w kisielu? Zdecydowanie zbyt oślizgłe... Szarpanie za włosy? Mało efektywne... A wściekłe szczęki? Tak! Tego jeszcze nie grali, zwłaszcza kiedy kąsać zaczynają się dwie... wampirzyce. Walka o żarcie? Zapomnij! Prawdziwe kobiety zawsze kłócą się tylko o jedno- o facetów. Moje walczące kąsicielki nie walczyły by jednak o serce przystojniaka, lecz o to, który z nich jest lepszy. Poznaj Rose Hathaway ze sławnej w wampirzym świecie "Akademii wampirów" szkolącej wspaniałych wojowników, oraz Bellę Swann z deszczowej mieściny Forks, której "Zmierzch" skrywa krwiożercze, lecz wcale nie straszne potwory. Rose na zabój zakochana w swoim nauczycielu Dymitrze zrobi absolutnie wszystko dla miłości. A Bella? Zapatrzona w Edwarda jak w obrazek będzie go bronić jak lwica, choć na co dzień to potulna owieczka.Nie oszukujmy się: żaden facet nie walczy tak jak wkurzona dziewczyna, której ktoś wmawia, że inny facet jest lepszy! Ręka, noga, mózg na ścianie. Siekiery, noże, tasaki... Wałki szpadle, osinowe kołki... Wyszczerzone kły... W jednym narożniku uosobienie delikatności, bezbronności i nieporadności, lubiące potykać się o własne stopy. W drugim- najdoskonalsza wojowniczka, totalna wariatka, mająca za nic ewentualne konsekwencje. Ale wiesz co? Wcale nie byłabym taka pewna wyniku tej walki! A Edward i Dymitr? Na pewno usiedli by na trybunach jak starzy kumple i wsuwając popcorn robiliby zakłady na, to która z ich ukochanych wygra, świetnie się przy tym bawiąc! Dlatego tak bardzo chciałabym zobaczyć to starcie! :D

    Wybrani + Przez burze ognia = zestaw moich marzeń! <3
    patrycja.kuchta.uK@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciężkie pytanie :D
    qba5000@gmail.com
    zestaw z "Przez burzę ognia" :)

    Których dwóch bohaterów?
    Jednym z nich na pewno będzie Halt ze "Zwiadowców", który potrafi powiedzieć wszystko i o wszystkich. Zobaczyć go żrącego się ze Sphinxem z "Baśnioboru", który jest niesamowicie przebiegły i podstępny? Moje marzenie, dlatego że obie książki ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie rozśmieszyłby widok Sherlocka Holmesa podgryzającego Doktora Watsona. Oczami wyobraźni widzę, jak dystyngowany Sherlock zdejmuje płaszcz i czapeczkę z daszkiem, odkłada zapalona fajeczkę, patrzy z politowaniem w oczach i wolnym krokiem zbliża się do swego kolegi, mówiąc: Pozwól Watsonie, że Cie ugryzę.

    Wybieram: Wybrani + Trafny wybór.
    martucha180@tlen.pl

    PS Świetny pomysł na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh ;) Najbardziej by się uśmiałam widząc gryzących się Jake'a i Edwarda z "Zmierzchu. W mojej głowie ma to mniej-więcej taki zarys : Jake i Edzio stoją obok siebie, Edward podwija rękawy i mówi "Chyba się nie obrazisz, jak cię podgryzę? Muszę sprawdzić czy smakujecie tak samo jak śmierdzicie" i uśmiechając się wystawiając kły. Heh ;) Ja to mam wyobraźnie.

    Wybieram : "Wybrani" + "Przez burze ognia"
    E-mail : daruniadec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fp lubię jako Daria D.
      A tu banerek http://bookreviewsforyouandme.blogspot.com/

      Usuń
  21. Hm... Każdy podszedł do tego zadania jakoś tak okrutnie, zazwyczaj w grę szedł Harry Garncarz (nie moja wina, że tak by się tłumaczyło jego nazwisko na język polski :D). Warto zauważyć, że prawie zawsze biło się dwóch chłopaków, bądź dziewczyna z chłopakiem. A dlaczego nie miałyby się bić dwie dziewczyny? Wzięłam na siebie zadanie wymyślenia takiego przykładu i przyznam, że mam z nim problem. Przecież to muszą być odważne dziewczyny! Ale już mam, złapałam wenę i jej nie puszczę. Uważam, że warto wziąć jakieś dwie bohaterki z Urban Fantasy. Może Rose z "Na krawędzi" i Anna Latham z "Wilczego tropu"? Nie... Lepiej będzie pasować Rose z "Na krawędzi" mają za przeciwniczkę Olgierdę Lachę z pozycji "Wybór" Rudej Aleksandry? Myślę, że to połączenie byłoby dobre. Dwie silne kobiety, władające potężną magią i na dodatek nie chcą ustąpić. Myślę, że sporo by się działo! Ale można też dać inny przykład dwóch bohaterek z jakiegoś romansu... Chociażby Julii z "Dotyku Julii" oraz Belli ze "Zmierzchu", ale od razu by było kto by wygrał, nawet gdyby w grę wchodził ukochany :D

    Wybieram powieści, na które od bardzo dawna poluję - może teraz szczęście mi dopisze... "Wybrani" oraz "Przez burze ognia" - takie dwa śliczne cudeńka *-*

    Banner konkursu na naszym blogu
    Mail: my.books.1220@gmail.com
    / Queen Dee

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie parą, która powinna się "pogryźć", powinna być Anna Shirley i Sherlock Holmes. Cóż to by był za widok. Dwa charaktery mające własne zdanie i cięty język. W dodatku 12 lat różnicy to żadna przeszkoda by postacie się poznały i bardzo wymyślnie wymieniły się obelgami. Dla mnie takie "pogryzienie się" w formie walki słownej i to jeszcze takich dwóch bohaterów byłoby ciekawszą alternatywą na spędzenie wieczora niż kłótnie na facebooku.

    Wybieram zestaw nr 2: Wybrani oraz Trafny wybór.

    Mail: ponandzi@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Widok jakich dwóch gryzących się bohaterów literackich byłby dla Ciebie widokiem najprzyjemniejszym?

    Sądzę, że w pojedynku tym nie możemy postawić na przeciwko siebie dwóch skrajnie różnych osób. Moim zdaniem postacie te powinny mieć podobny charakter i oczywiście wybuchowy temperament. Ta walka musi być zjawiskowa. Pojadę po bandzie - walka czarnych charakterów - to trzeba zobaczyć!
    Czarny charakter... Kto pierwszy przychodzi Wam na myśl? Sami-Wiecie-Kto. Tak, tak, Lord Voldemort (Tom Marvolo Riddle) z "Harry'ego Pottera" idealne się do tego nadaje. Zastanówmy się nad godnym przeciwnikiem. Obaj muszą mieć równe szanse, bo przecież chodzi nam o krwawą, ciekawą i trzymającą w napięciu walkę. Nie zadowolą nas ciągnące się za włosy dziewczyny, morderca i słabeusz czy dwaj bezbarwni koleżcy. Oko w oko z Voldemortem do walki stanie Lokesh (w wolnym tłumaczeniu Pan Świata) z "Klątwy Tygrysa".
    To będzie niezapomniana walka. Obaj władają czarną magią, są okrutni i bezwzględni. Każdy z nich z zimną krwią zabił swojego ojca. Nie dbają o losy innych. Dążą do absolutnego przejęcia władzy nad światem. Zwycięzca zgarnia wszystko. Żaden nie ustąpi. Chcielibyście zobaczyć jak skończyłby się ten pojedynek? Ja z pewnością tak!

    Wybieram zestaw 1: Wybrani + Przez burze ognia
    E-mail: domisn0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj.No tak , w zasadzie z checia bym sobie obejrzala jak walczy ze soba Edward cullen i Jacob black ze "Zmierzchu.Ci odwieczni rywale sa wg mnie niesamowicie kreatywni w wyborze walk oraz bardzo zabawni jak juz sie razem zejda .Kazdy z nich mysli ze jest wiekszym macho od drugiego i zobaczyc ich razem-bezcenne.
    A zestaw:Wybrani oraz Przez burze ognia:)
    ania_reg@poczta onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Więc, bardzo przyjemnie by mi się patrzyło na Damon'a Salvatore (Pamiętniki Wampirów) gryzącego Shane Collins'a (Wampiry z Morganville). Byłoby to bardzo ciekawe,ponieważ obydwoje mają poczucie humoru i spodziewałabym się powalającej wymianie zdań między nimi. Obaj mają ciekawe charaktery i na pewno widowisko nie byłoby nudne, a oczy szczęśliwe widząc takich przystojnych chłopaków .
    Wybieram zestaw 1 czyli : Wybrani + Przez burze ognia
    mój e-mail : kasiacka10200@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kogo najchętniej zobaczyłabym na ringu?
    Miałam zamiar postawić na parę Dumbledor vs Gandalf, aczkolwiek lepszy efekt wizualny dałby pojedynek Legolasa z Geraltem z Rivii. Dlaczego? Obaj są szybcy, zwinni, doskonale posługują się bronią, mają piękne włosy (xD), no i te ciała... Zdecydowanie byłoby na co popatrzeć :) Poza tym, myślę że Geralt z takim elfem jeszcze się na swojej drodze nie spotkał

    Wybieram zestaw 1: Wybrani + Przez burze ognia
    Mail: sylwik19_12@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  27. Widok jakich dwóch gryzących się bohaterów literackich byłby dla Ciebie widokiem najprzyjemniejszym?

    Oczywiście nie mogło by się obejść bez bohatera z książki J.K. Rowling. Kogo by tu wybrać, hymmm oczywiście ... Draco Malfoy, pewny siebie "ślizgon", który jest tak barwną postacią, że zasługuje na ten szczególny zaszczyt. A jego przeciwniczką powinien być nie kto inny jak Afrodyta z „Dom Nocy”.
    Dlaczego akurat ta para? Dwójka egoistycznych i pewnych siebie postaci, które nie biorą przegraną w rachubę. Odnoszą się do innych z pogardą, posiadają bogatych rodziców, wybuchowy temperament i „przyjaciół” w których gronie są jak przywódcy, chyba to mówi samo na siebie. Swój spotka swojego :)
    Zestaw: Wybrani + Trafny wybór
    E-mail: Twiglys@gmail.com

    Banerek zaraz chętnie dodam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje sadystyczne skłonności mogą wyjść na wierzch ;P

    Ja bym chętnie zobaczyła w takim widowisku Gale'a Hawtorne'a (Igrzyska śmierci) i Jace'a Wayland'a (Dary Anioła) :D
    Skąd taka para...
    Hmm... Nigdy nie lubiłam Gale'a, a znając mojego ukochanego Jace'a mogłambym liczyć na to, że nieźle skopałby mu tyłek :D Widok - bezcenny ;D
    Poza tym, co bym dała żeby zobaczyć Jace'a na żywo ;D
    Oprócz tego chciałabym zobaczyć, jak opanowany Gale'a zareaguje na agresywność i styl bycia Jace'a <3
    Było by to dla mnie niezapomniane i chyba najlepsze widowisko w życiu :)

    email: ola_99_dust@tlen.pl
    zestaw: Wybrani + Trafny wybór

    Pozdrawiam,
    Ola /
    Iadala ze stronki https://www.facebook.com/pages/Czytanie-pisarstwo-pasja-love-books/402064733218957 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widok jakich dwóch gryzących się bohaterów literackich byłby dla Ciebie widokiem najprzyjemniejszym?

    Trybuny szaleją, widownia klaszcze wniebogłosy. Słychać ich podekscytowanie, zaraz w telewizji Hefajstosa bogowie ujrzą obraz na Olimpie, jeszcze tylko pięć... cztery... trzy... dwa... już! Sędzia, Hermes we własnej osobie, przedstawia zawodników, właściwie zawodniczki.
    -W prawym narożniku córka Ateny, niepokonana i niezwykle sprytna Annabeth!- tłum szaleje, słychać gwizdy, oklaski i dopingujące okrzyki - w drugim narożniku silna i szybka córka Aresa, Clarisse - tym razem okrzyki z drugiej części trybun.
    Walka będzie zacięta. Percy trzyma ręczniki i wodę, obok niego na trzęsących się nogach stoi Grover. To było nieuchronne, ktoś wreszcie musiał utrzeć nosa tej nadętej dziewczynie. Słychać gong, walka się rozpoczyna. Sędzia od razu powiedział, że w walce nie ma utartych zasad, nie wiemy, czego mamy się spodziewać. Po drugiej stronie ringu, stoją najbliższy Clarisse mieszkańcy domku Aresa, szczerzą do nas swoje zęby, liczą na szybką wygraną. Nie z nami takie numery. Minęły już dwie minuty, bo wielu ciosach zawodniczki są osłabione, widać jednak, że córka Aresa trzyma się lepiej.
    -Nie poddawaj się!- krzyczymy co sił do Annabeth.
    Właśnie wtedy dziewczyna upada. Clarisse trzyma ją za obie ręce nie pozwala wstać, jeszcze pięć sekund. Nagle Annabeth podnosi głowę i wgryza się(dosłownie) w rękę przeciwniczki. Ta podnosi przeraźliwi krzyk i zwalnia uścisk. Nagle niespodziewanie Clarisse upada. Nikt nie wiedział, że nasza przyjaciółka przed walką zażyła silny środek nasenny, jednak oczywiście nie był to zwykły proszek na sen. Mieszankę skomponowała sama Annabeth, działa tylko wtedy, gdy kogoś się ugryzie. Tak to brzmi niesamowicie, na początku też w to nie wierzyłem. Ale to działa. Prawdą jest też, że na początku wszyscy kilka razy pozasypialiśmy po zużyciu, ale ważny jest efekt końcowy.
    -Annabeth! Annabeth!- Słyszmy okrzyki tłumu. Widać, że są zagubieni, ale cieszą się wygraną.
    Teraz mogę tylko sobie wyobrazić minę Aresa, ach ten dzień nie może stać się piękniejszy. Biegnę do Annabeth i gratuluję jej spektakularnego zwycięstwa, naprawdę jestem z niej dumny. W przypływie euforii nawet daje jej buziaka, a co. Tak, ten dzień nie może być piękniejszy.

    Obie bohaterki pochodzą z serii "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" Ricka Riordana:)
    Zestaw: Wybrani + Trafny wybór
    Mail: patusia.dorota@o2.pl
    Banerek: wstawiony w zakładce konkursy na moim blogu
    Link do banerka: http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Widok jakich dwóch gryzących się bohaterów literackich byłby dla Ciebie widokiem najprzyjemniejszym?

    Najprzyjemniejszym dla mnie widokiem byłby widok Neferet )Dom Nocy P. C. Cast & Kristin Cast) oraz Katniss Everdeen (Tryrogia Igrzyska Śmierci Suzanne Collins).

    Neferet jest osobą o "dwóch twarzach", która chce być uważana przez wszystkich jako boginię. Jest osobą która z pierwszego wrażenia wydaje się być sympatyczną, lecz gdy próbuje zawładnąć nad wszystkimi, wychodzi na jaw jej prawdziwy charakter.
    Katniss jest osobą która potrafi poradzić sobie w każdej sytuacji. Nie jest przyzwyczajona do dobrobytu, a co za tym idzie, ma wiele zdolności łowieckich. Jest osobą która jest zdolna do poświęceń i wie jakie rozwiązanie jest lepsze.

    E-mail a.bujak.97@gmail.com
    Zestaw: Wybrani + Trafny wybór.
    Lubię na FB jako Aleksandra B.
    Banner na : http://aleksandra-tworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. No dobra, pewnie zabrzmię niedorzecznie,
    Albo - co najmniej - bardzo niegrzecznie,
    Ale niezmiernie chciałabym zobaczyć,
    Jak Puchatek i Uszatek zaczynają się kłaczyć.
    Dlaczego? Te dwa misie są lubymi dzieci
    I jeśli jeden straci je, to trafi na śmieci,
    Dlatego walczyć powinni o ich uwagę,
    Gdyż każdy mały głos ma tu niebywałą wagę.

    Puchatek powinien "odklapnąć" Uszatkowi ucho,
    A Uszatek Puchatka zostawić z mordką suchą.
    Jeden straci urok, drugi tłuste brzusio,
    Mam tylko nadzieję, że się nie "udusią".
    Bo poczytać o nich miło od czasu do czasu,
    Bez zbędnego walki hałasu.
    Jednak, kto wygryzłby się w tym pojedynku
    I stałby się numer jeden na świata rynku? :)

    Bohaterowie raczej są wszystkim znani, ale jeśli ktoś ma wątpliwości:
    Puchatek - "Kubuś Puchatek" - Alan Alexander Milne
    Uszatek: "Miś Uszatek" - Czesław Janczarski

    Poproszę o zestaw: "Wybrani" + "Przez burzę ognia"
    E-mail: alcia1993@op.pl
    Bannerek umieściłam w zakładce konkursy i polubiłam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z miłą chęcią zobaczyłabym na ringu ''gryzienia'' bohaterkę książki ,,Ania z Zielonego Wzgórza'' walczącą z żywą jak iskra Jo z pozycji ,,Małe kobietki''. Nie chodzi o to, czy je lubię czy nie. Chciałabym zobaczyć, która z tych dziewcząt wygrałaby tą potyczkę...
    Zadziorna i pyskata Ania V.S żywiołowa Jo.
    Kto wygra tą potyczkę?!

    Poprosze o zestaw drugi. Wybrani i trafny wybór.
    E-mail: patrycjalewandowska1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Z gryzieniem najwięcej mają wspólnego wampiry... Żeby nie doszło do pseudofilozoficznych dyskusji wyeliminuję Edwarda Cullena (seria Zmierzch Stephenie Meyer), którego podejrzewam o jakieś dziwne zboczenia lub sztuczną szczękę nieprzystosowaną do wpijania się w tętniczki, na rzecz seksownego (podobno) i niebezpiecznego (zdecydowanie) Erica Northmana (seria o Sookie Stackhouse Charlaine Harris). Obie pisarki zrobiły z wampirów obiekty seksualne, jednak jedna nie wykastrowała ich z drapieżnictwa. Wybieram więc Erica vs. "Potworną księgę potworów" (Edwardus Lima a zasadniczo J.K.Rowling). I proszę o wyrozumiałość: nie mam nic przeciwko "Zmierzchowi" ani "Sookie..." - ja po prostu lubię czasami... pokąsać uwagami :).
    Otóż idzie sobie Eric Northman do księgarni. Patrzy: Wow! "Potworna księga potworów" Edwardusa Limy (cóż za zbieg okoliczności, same imiona na "E")! Muszę ją mieć!" Dziarskim krokiem, kręcąc przy tym.... ze wszystkimi kobietami ("chętnie bym się w ciebie... wgryyyzł" zmierza ku Fangtasii. Pam zniesmaczona zerka na stwórcę - aby interes się kręcił, musisz hipnotyzować, BYĆ obecnym! - Eric olewając swoją pomagierkę sadza swoje literackie dzieło sztuki wyobraźni Charlaine Harris na tronie i sięga po literackie (a jakże!) dzieło sztuki pomysłu J.K. Rowling. I tutaj zaczyna się krwawa jatka! Książka kłapiąc okładkami atakuje zaskoczonego wampira! Szeryf Northman wysuwa swoje kły, lecz książka chwyta go za nogę! Dzikie podskoki i próby kąsania papieru kończą się celulozą między kłami i dzikim furkotem kartek! Frustracja wampira sięga zenitu - w końcu autorzy konkursu zapewniali "książka nie gryzie"! Akurat!
    W Fangtasii zapadła wymowna cisza...

    Stronę polubiłam a powyższy tekst nie ujawnia w żaden sposób fabuły utwórów - jest moim uzasadnieniem, całkowicie fikcyjnym i dającym mi wielką frajdę i przyjemność przy odtwarzaniu go oczami wyobraźni :).
    Wybrani + Przez burze ognia
    waltwaren@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Widok jakich dwóch gryzących się bohaterów literackich byłby dla Ciebie widokiem najprzyjemniejszym?

    Dziewczyna z kamienną twarzą, nie myśli głośno, gdyż wszystko może być wykorzystane przeciwko niej - Katniss Everdeen (Igrzyska Śmierci).

    Elf, członek Drużyny Pierścienia, na początku nie ufny, a zarazem niedostępny - Legolas.

    Obydwoje to mistrzowie w swojej dziedzinie, łucznictwie. Posiadają dalekosiężny wzrok, czuły słuch oraz opanowaną sztukę skrywania emocji ...

    Zestaw: "Wybrani" + "Przez burzę ognia"
    E-mail: Anja.3127@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie - Damon z Pamiętników Wampirów i Edward ze Zmierzchu. Dlaczego? Bo obie książki mają podobną tematykę, właściwie miło się je czyta, obaj bohaterowie są wampirami - ale za nic w świecie nie potrafię ich sobie wyobrazić obok siebie, chociażby w jednej powieści. Więc taki zestaw dwóch bohaterów byłby jak dla mnie całkiem ciekawy :)
    "Wybrani" + "Trafny wybór" :)
    mail: t.awanturnica@gmail.com
    fb: jako Wioletta T*

    OdpowiedzUsuń
  36. Przed oczami już widzę jak się gryzą,
    z towarzyszącą im w walce ciepłą bryzą.
    Ich włosy łomoczą i od wiatru i uderzeń,
    W tle słychać jęki, widać złowrogi cień.
    Dwóch ich jest dokładnie, każdy przystojny,
    Każdy próbuje wygrać w sposób dostojny.
    To Aleks i Julian z Delirium o Lenę walczą,
    Niebawem się na wzajem wykończą!

    Walkę oglądam z boku, z popcornem w ręce
    i krzyczę głośno do nich: Walczcie o jej serce!
    Bo taka bitwa o miłość jest dla mnie piękna.
    Gdy ją widzę, aż do tego uczucia jestem tęskna.
    Chciałabym, by chłopcy o Lenę długo się bili!
    Tym - o dziwo - by mi przyjemność sprawili.
    Niech się okładają pięściami dalej, walczą, tłuką,
    krzyczą, przeklinają, będzie to dla nich nauką!

    Zestaw: Wybrani + Trafny Wybór
    mail: nowa.gabi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam
    Na wstępie powiem że lubię takie konkursy, bo zawsze są one ćwiczeniem na wyobraźnią i kreatywnością.
    Pytanie ciekawe, lecz szkoda że nie można wybrać bohaterów z filmów, bo pierwsze co mi przyszło na myśl to walka Jacka Sparrow z Harrym Potterem musiało by być ciekawe obejrzeć takie widowisko.
    Ale co do odpowiedzi na pytanie konkursowe to może nie najchętniej, ale z przyjemnością zobaczył bym w akcji Ezio Auditore z Merlin z Camelotu, Oboje mają niezwykłe zdolności co by sprawiło że walka pomiędzy nimi nie była by nudna, a jedynie bardziej wciągająca i dająca więcej emocji.

    Zestaw jaki bym chciał to: Wybrani + Przez Burze Ognia
    mail: arystokrata15@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...