wtorek, 14 maja 2013

Jak ustrzelić upasioną żyrafę, czyli stosik numer 15!


Po ostatnim stosiku przyrzekłem sobie, iż z racji tego, że książek mam pod dostatkiem, kończę z kupowaniem. Dość. Uzbierało się i tak sporo więc bez sensu. Ale! Któż zrozumie tego, który chce książki kupować. Promocja tu, rabat tam, darmowa wysyłka, 50% i wszystko jasne.


Straszy to to trochę wielkością. Ustawiając go mało mi się bydle nie wywinęło czyniąc chaos w całym pokoju, na szczęście sytuacja została opanowana, choć nadal wyczuć można było, iż kiwa się w każdą stronę.


Od dołu rozpoczynając, że tak rzeknę, od kopytek tejże żyrafy, to 3 pierwsze tomy ''Klątwy tygrysa'' zwyciężone zostały przeze mnie na blogu recenzjum na którym odbywa się teraz jeszcze jeden konkurs, na który serdecznie zapraszam.
Oprócz tego dumny jestem z ''Ulissesa'' w którym pokładam wielkie nadzieje. ''Wielkiego Gatsby'ego'' mam już za sobą i opinię o nim mogliście poznać.


Z tychże, tułowiem żyrafy będącym, książek za sobą mam już ''Zostań przy mnie'', ''Córkę dymu i kości'' a ''Szubienicznika'' właśnie czytam (i jak na razie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony). Reszta to efekt całkiem zgrabnych promocji.



Proza Rotha, Schmitta oraz Bolano chodzi za mną od dawna, toteż okazję znajdując nie zastanawiałem się długo. Perełką tu są ''Poezje'' Poego, które mam już za sobą.


A teraz trochę z innego safari. Zdarzyło się jakiś czas temu, że namówiono mnie podstępem iż bym w Facebookowe konto się zaopatrzył. Wciągnąłem się w to na tyle, że i Niegryzącej książce fanpage'a sprawiłem, toteż serdecznie zapraszam do polubienia go (po prawe na samej górze). 
Na zachętę dodam, że niedługo pojawi się tam aktualizacja mojej biblioteczki (która całkiem ładnie się rozrosła).

15 komentarzy:

  1. Jestem w ciężkim szoku... Taaakie stosisko. I to po deklaracji, że zrobisz sobie odpoczynek od książkowych zakupów, pięknie, po prostu pięknie :D Też zaszalałem w tym miesiącu. A winę ponosi zwłaszcza wydawnictwo Znak, które sypie promocjami na lewo i prawo ;-) Kupiłem u nich 13 książek w przeciągu dwóch tygodni :-)
    Zaraz zajrzę na tego fanpejdża ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, jak widać, Znak poczynił znaczne postępy. Cóż poradzić na promocje...

      Usuń
  2. Ah więc to Ty sprzątnąłeś mi Tygrysa sprzed nosa ! Potężny stos mości panie u mnie też szykuje się taki, a może nawet większy? Kto wie? Ja swój wrzucam zaraz po targach wraz z foto chyba że ogarnę czy aparat ma funkcje kamery :p, wideorelacje. Gratuluję nabytków i życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę wyjazdu na targi. Ja, z racji matury, muszę zadowolić się miejscową księgarnią.

      Usuń
  3. O kurde, niesamowity stos, aż oczom nie mogę uwierzyć! Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę:) Chętnie przygarnęłabym ową żyrafę do swojego domu:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzisz, to jeden z tych postów, gdzie słowo "stosik" po prostu odpada ;) Gratuluję wygranej. Jestem ciekawa Austera, mam ochotę przeczytać, ale jakoś nie mogę się zebrać. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też Auster kusi. Mam dwie jego książki (tę i ''Trylogię nowojorską'') i jak zacząłem czytać tę drugą, to się oderwać nie mogłem, a w księgarni to tak niezręcznie czytać, więc zakupiłem jedną, choć obie mogłem. Teraz mam i drugą i czekam tylko kiedy je zacznę.

      Usuń
  6. Można tylko pogratulować nabytków i życzyć mnóstwa czasu wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koparka mnie opadła z wrażenia, zachwytu i zazdrości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny stos! "Klątwa tygrysa", "Córka dymu..." i wiele innych! <3 Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę "Ulissesa", "Szubienicznika", książki Przygodzkiego, Bolano, Larssona...Super stos:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosik? :D Toż to stosisko wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekaw jak spodoba ci się Ulisses. Mi utkwiło w pamięci twierdzenie, że jest to książka dla dr literatury i nie ma co nią zaprzątać sobie głowy. Czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacząłem ją, ale po 200 stronach odpadłem. Bardzo mi się podobała, ale działała na mnie tak mocno, że nie byłem w stanie normalnie funkcjonować. Kiedyś na pewno do niej wrócę, ale muszę być na to gotowy.

      Usuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...