czwartek, 18 kwietnia 2013

[z ostatniej chwili] Stosik nr 14,5!

Skąd ten pół, pytacie? Otóż, stosik miał być o połowę mniejszy niż jest obecnie i miał pojawić się tydzień temu, ale wiadomo, promocja, mistyfikacja - taka sytuacja - i wychodzi na to, że budżet w strzępach, a półki pełne.


Z wyżej zaprezentowanych książek Dotyk JuliiCzerwień rubinu, Sfinks, Forrest Gump oraz Wiedźmin są już przeczytane. Wiedźmina czytałem już jakiś czas temu, a teraz, jako że nadarzyła się ku temu całkiem niezła okazja, postanowiliśmy wraz z NiebieskąMgiełką zakupić sobie po pakiecie (jej widać w stosiku nr 13). Najbardziej, oprócz książek Sapkowskiego, raduje mnie jednak Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa. Książki Sir Artura Conana Doyle'a chodzą za mną od dawna więc postanowiłem zaszaleć i jako że miejsca na półeczce brak kupić wszystkie w jednym tomie. Nie mieszą się co prawda i książka leży bokiem, ale cieszy tak samo.


O prozie Orsona Scotta Carda i jego Enderze słychać wiele dobrego, więc będąc w księgarni upolowałem na sporej promocji (po 16 jedna) dwie z jego książek. Wróg jest z biedronki, o czym pewnie wielu wie, bo ostatnio biedronka cieszy się przychylnym spojrzeniem wielu pożeraczy książek. Nad Trylogią Nowojorską nie zastanawiałem się długo, bowiem oczarowała mnie już po pierwszym zdaniu i doczekać się nie mogę kiedy zacznę ją pochłaniać.

No, ale przyszedł czas na wyjaśnienia tej nieszczęsnej ''ostatniej chwili'' i połowy w numerze stosiku - chodzi o to, że kurier przyjechał, choć już straciłem nadzieję, i przyjechał dosłowne chwilkę temu. Ach! Ci kurierzy, koszmarne mają życie ze zniecierpliwionymi bibliofilami. 

 
Z tych nabytków cieszy mnie najbardziej Jonathan Strange i Pan Norrel, którą zaraz rozpocznę oraz Poezje Poego, którego ubóstwiam, uwielbiam i pokroić bym się dał, żeby mieć go w naszych czasach. Opowieści niesamowite to prezent dla kumpla, który leży w szpitalu, a reszta to efekt niskich cen.

Z racji napływu wiosny mam nadzieję, że znajdziecie dużo oświetlonych i spokojnych miejsc do czytania książek oraz czas, żeby móc tam przesiadywać :)

11 komentarzy:

  1. JA CIE! Jaki stos C:
    Tez taki chce!
    Wiedźmin, Dotyk Julii, Sherlock! Same osobistości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę "Forresta Gumpa" i "Dotyku Julii". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotyk Julii - polecam, jest u mnie jako jedna z ulubionych książek tak samo trylogia czasu ("Czerwień rubinu", "Błękit Szafiru", "Zieleń szmaragdu")

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam Sherlocka! Też mam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo, ale kolekcja, no i widzę Wiedźmina w wersji exclusive :) Gdyby Sapkowski nie był takim dziadem, to może i ja bym się skusiła na te powieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sapkowski dziadem? Haha! A czymże on sobie zasłużył na to miano?

      Usuń
  6. To już ciężko nazywać stosikiem, to już całkiem duża kolekcja. Gratulacje. Tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na lekturę "Wiedźmina" cały czas namawia mnie moja przyjaciółka. Chyba wkrótce będę musiała wziąć sobie jej namowy do serca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeeny, jak ja Ci zazdroszczę "Wiedźmina"!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka sytuacja!
    Poego też uwielbiam! Widzę, że masz tu też "Opowieści grozy wuja Mortimera", świetna pozycja ;D

    OdpowiedzUsuń

  10. Mój syn marzy, żeby mieć "Wiedźmina" w takiej oprawie jak Ty. Ja bym z chęcią przeczytała "Dotyk Julii":)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...