piątek, 8 marca 2013

Stos(ik) numer 12!!

Ostatnimi czasy zdarzyło mi się uzbierać trochę funduszy toteż bez zastanawiania się i zbędnych ceregieli wyruszyłem w odmęty internetu aby za względnie dobrą cenę nabyć co chciałem, w większości jestem zadowolony z ceny a w całości jestem zadowolony z książek, a oto one:


Jest to w zasadzie większość pozycji, które chciałem mieć od dawna i na które polowałem, już nie mogę się doczekać gdy je zacznę.


Od dołu:
Steven Erikson: Wspomnienie lodu/ Dom łańcuchów/ Przypływy nocy - zaskoczyła mnie zwłaszcza ta ostatnia pozycja bowiem spodziewałem się jej później
Jaume Cabre: Wyznaję - po przeczytaniu pierwszego zdania tej książki zdałem sobie sprawę, że muszę ją mieć
J.K. Rowling: Harry Potter i Czara ognia/Zakon Feniksa - wyczekane, wyszukane, znalezione, w końcu! Udało mi się skompletować wszystkie tomy

  

Matthew Quick: Poradnik pozytywnego myślenia - najpierw książka, później film.
Wiliam Irvin, Gregory Bassham: Harry Potter i filozofia - w sumie to do matury
Oscar Wilde - Portret Doriana Graya - j.w. 
Kaui Hart Hemmings: Spadkobiercy - po promocji, nie mogłem się oprzeć
John Marsen: Kroniki Ellie - szczerze przyznam, zaczyna mnie martwić ilość serii ''Jutro'' ale mam nadzieję, że ta będzie ostatnia
J.D. Salinger: Buszujący w zbożu - do matury, choć chciałem mieć tę wspaniała książkę u siebie na półce.

Koniec. Jako, że nie planuję na razie żadnych kolejnych zakupów na dniach można spodziewać się kilku fotek całej mojej biblioteczki. 

Żegnam i książkowej nocy życzę :)



13 komentarzy:

  1. Powinienem w końcu nadrobić kolejne tomy Eriksona...

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie! Zazdroszczę Pottera na półeczce. Oj, zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała Pottera w twardych oprawach, a i Malazańska ładnie się prezentuje. Przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale opasłe tomy. :) Powodzenia w czytaniu!
    Mi osobiście Buszujący kompletnie nie przypadł do gustu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podobał, ale to może dlatego, że olałem go w gimnazjum i dosyć niedawno przeczytałem tak z własnej woli, bez przymusu.

      Usuń
  5. Są kroniki Ellie?? Lecę do księgarni!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę wszystkich tomów HP, tez kiedyś uzbieram bo uwielbiam te książki, a Spadkobierców chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny stos, zazdroszczę zwłaszcza "Portretu Doriana Graya" :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, zazdroszczę przeżywania po raz pierwszy przygody z HP:)
    Chciałabym przeczytać "Portret Doriana Greya" - film mi się bardzo podobał, a jak jeszcze pozwoliłam zaszaleć swoim interpretacyjnym pomysłom, to już w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stos, życzę miłej lektury i czekam z niecierpliwością na recenzje większości z tych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozwoliłam sobie otagować ciebie. http://zycienowejpiosenkarki.blogspot.com/2013/03/otagowana-d.html
    Mam nadzieję,że znajdziesz czas żeby odpowiedzieć na te łatwe pytania :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...