sobota, 9 marca 2013

Śliwkowa biblioteczka!

Przy wczorajszym stosiku wspominałem, iż nie planuję w najbliższym czasie kupować żadnych książek, zatem zrealizuję pomysł, który chodzi za mną już od jakiegoś czasu: pokażę Wam moją biblioteczkę.
Marzec ma tu szczególne znaczenie, bowiem to w marcu tamtego roku postanowiłem przestać tak intensywnie korzystać z publicznej biblioteki i uznałem, że czas zacząć kompletować własne książki.
Na razie jest dosyć skromnie, lecz jak na roczne kolekcjonowanie z dosyć słabym budżetem jestem bardzo zadowolony i dumny z mojej biblioteczki. A oto ona:


Większość z tych książek jest już przeczytana, z takich większych zaległości zostały mi 4 części Malazańskiej księgi poległych i ''Wyznaję'' ale mam nadzieję, że prędko się z nimi uporam.

Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Zabrałabym Ci Dallas '63, Życie Pi...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujące zbiory... zazdroszczę zwłaszcza serii "Jutro".

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, naliczyłam 90! Masz jakąś regułę, według której są ułożone? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałem się układać wydawnictwami.

      Usuń
  4. Biblioteczka jest piękna/ Nieważne ile ma się książek, liczy się efekt i jakość . A ty masz już cudowne tytuły. Po Cobena już do Ciebie jadę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, ale licz się z tym, że łatwo go nie oddam :D

      Usuń
  5. Pięknie się prezentuje; same zacne tytuły - takie "konkrety", które miałam okazję czytać lub bardzo mnie interesują!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biblioteczka, robi mega wrażenie. I ogromny plus za ciekawe ułożenie wszystkich książek - jest tematycznie i przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie widoki:) Jak już się przeprowadzę również pochwalę się swoją biblioteczką:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła pochwalić się sama tak pokaźnymi zbiorami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Erikson! *.*
    Śliczna biblioteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uhuhu, może skromnie objętościowo, ale jakościowo - genialnie :D Zaciekawił mnie Erikson, bo nie raz przewijało mi się to nazwisko, ale nigdy nie wysiliłam się na to, żeby się zainteresować o czym ten autor pisze...
    Coben i Igrzyska<3
    Znów mi się poprzypominało, czego to ja jeszcze w planach nie miałam... mam nadzieję, że kiedyś nie zabraknie u mnie niektóych tytułów z Twojej biblioteczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne książki i to w większości nowe.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile wspaniałych ksiązek! Aż się oczy cieszą! "Wyznaję" zazdroszczę, intryguje mnie ta książka:) I sporo Cobena, mrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna biblioteczka. A jak poukładane i zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super biblioteczka. Strasznie bym chciała mieć na swojej półce całą serię "Jutro", niestety muszę się zadowolić jedynie "Kronikami Ellie".

    OdpowiedzUsuń
  15. Biblioteczka której można naprawdę pozazdrościć!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://fantastykaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Biblioteczka godna pozazdroszczenia. U mnie króluje głównie fantastyka, która nie mieści się już na półkach, a lista książek do kupienia ciągle się wydłuża :-) z Eriksona mam tylko "Bramy Domu Umarłych", której jeszcze nie czytałam. Czeka sobie grzecznie na półce aż dokupię "Ogrody Księżyca"

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...