piątek, 1 lutego 2013

Na pohybel profesjonalistom, czyli dzięsiąty stosik blogowy!

Dosłownie przed chwilą na stronie kreatywa.net pojawił się niecodzienny tekst. Otóż odnosił się on do innego tekstu: ''Blogi. Korupcja, kompleksy i partyzanci'' w którym autorka doszła do wniosku, iż blogerzy-amatorzy, którzy tak obsesyjnie robią, szukają i oglądają stosiki to intelektualne miernoty, pędzące za nowościami, szukające książek w empiku i, co najważniejsze, piszące tylko dla darmowych powieści, które są niczym więcej, jak symbolem naszych, amatorskich, gustów: merytoryczną biedą i stylistyczną nędzą.
W związku z tym postanowiłem, jako bloger-amator i co za tym idzie, absolutne bezguście, zrobić pełen beznadziejnych (niektóre dosłownie) stosik, bowiem czytam co chcę i piszę o czym lubię i jak lubię.

Od góry:
J. Delaney: Pomyłka Stracharza/ Starcie demonów/ Koszmar Stracharza/ Cień przeznaczenia - z biblioteki,
L.J. Smith: Pamiętnik Stefano Tom 4: Uciekinier - zło okrutne, bezguściem jestem, zatem czytam, pożyczone,
L. Tylor: Córka dymu i kości -  j.w.,
Y. Martel: Życie Pi  -a to już okrucieństwo! Nie dość, że teoretycznie nowość, to jeszcze niedługo ekranizacja, zakup własny,
C.R. Zafón: Światła września - zakup własny, na promocji (okrutnej)
S. Lem: Solaris - prezent, ale nie ruszę, jako blogerowi amatorowi niewolno mi,
J. Marsden: Jutro 7 -  zakup własny,
S. Larsson: Dziewczyna, która igrała z ogniem.

A na koniec kilka słów: blogerzy! Czytajmy, piszmy i mówmy o czym chcemy, jak chcemy i kiedy chcemy, TYLKO UCZCIWIE, bo w naszym, bezstronnym głosie, jest nadzieja na to, że opłacani profesjonaliści uważający większość z nas za kompletnych idiotów będą się mogli za przeproszeniem wypchać, najlepiej tymi blogerami, którzy istotnie piszą dla darmowych książek oraz bezstronności na oczy nie widzieli.

14 komentarzy:

  1. Cudny stosik!
    Zgadzam się z Twoim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako bloger amator podziwiam Twój stosik :) "Córka dymu i kości" w moim słabym guście jest genialna :D a na "Jutro" od dawna poluję :)
    Popieram Twoje słowa :) co do uczciwości recenzji to za moją opinię pewne wydawnictwo się obraziło (ocena 5/10) i już nie będzie darmowych książek :( ;)
    Pozdrawiam serdecznie i dodaje do obserwowanych amatorów na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahahahahah, mi kiedyś nawet ktoś z któregoś wydawnictwa odpisał, żebym wstawiała zdjęcia stosików czy inne jakieś zapychacze bloga bym było weselej i bym miała więcej obserwatorów, chyba to było w rozmowie z Prószyńskim, więc pozdrawiam autora tego wspomnianego przez ciebie tekstu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestę amatorę ;)

    Piękny stos, kolego po fachu :) Zazdraszczam Życia Pi (ależ ze mnie nędzarz!), czekam na Twoją całkowicie NIEPROFESJONALNĄ opinię :) A tak na serio, nawet nie che mi się czytać tego tekstu zlinkowanego przez Ciebie - po pierwszych kilkunastu zdaniach zachciało mi się płakać nad 'profesjonalizmem' ałtorki. Aż z tej radości jutro też wstawię stosik, a co!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprawiłaś mi humor swoją notką;)
    Jako amatorka stwierdzam, że twój stosiki jest bardzo ciekawy.
    Zazdroszczę książek: "Życie Pi", "Córka dymu i kości" oraz "Światła września".

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem amatorką i jakoś dobrze mi z tym ;) A stos świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Autor tego artykułu chyba powinien skonsultować się z lekarzem, najlepiej psychiatrą... Z tego stosika czytałam tylko ,,Światła września''. Lubię Zafona i polubiłam również tę książkę, chodź ,,Marina'' czy ,,Cień wiatru'' podobały mi się bardziej ;) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Amator, amator, pff, rzucam na Ciebie pogardę!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Stos (nieprofesjonalnie) interesujący. W kwestii Larssona (ze wstydem przyznaję) poddałam się, nie kończąc I tomu. W złym momencie sięgnęłam po tę książkę, bo naszła mnie ogromna niemoc czytelnicza. :)
    Miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy stosik, czytałem już Jutro 7 i naprawdę polecam. I czekam na recenzję "Życia Pi".

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały stosik. Życzę miłego czytania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, mimo że nieprofesjonalny, stosik :) Życzę miłej lektury :)
    No i oczywiście dobrze mówisz ^^

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny stosik! Też chcę taki! ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...