czwartek, 7 lutego 2013

Mały stosik


  Zacznijmy od góry:

Manuela Dunn - Mascetti: Świat Wampirów od Draculi do Edwarda - mała książka do matury,
L. J. Smith: Pamiętnik Stefano Tom IV Uciekinier - kolejna książka do kolekcji, zakup własny,
Charles Dickens: Opowieść Wigilijna - z biblioteki, ale muszę tą książkę mieć na swojej półce, 
Jonahan Aycliffe: Szepty w ciemności - pożyczone,
Tara Hudson: Pomiędzy - zakup własny,
Jessica Warman: Pomiędzy Światami - zakup własny.

Mamy powody do świętowania. Nasi wspaniali czytelnicy przekroczyli już 10 000 wejść. Za wszystkie wejścia DZIĘKUJEMY!, a także dla naszych obserwatorów, wasza liczba stale się zwiększa. To dla was prowadzimy tego bloga, dzięki wam możemy rozwijać naszą pasję związaną z książkami. Wy nam dajecie dużo satysfakcji i chęci do dalszego prowadzenia bloga.  

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy stosik ;) Życzę miłego czytania! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu jak ja chciałabym mieć taki stosik *.* Czytałam 6 części Pamiętników Wampirów, ale nie jestem pewna czy "Pamiętniki Stefano" to będzie "TO SAMO" :) Dlatego z niecierpliwością czekam na Twoją opinię :) Opowieść wigilijna to wspaniała książka, można nawet powiedzieć, że to klasyk ;) Pozostałe tytuły również brzmią zachęcająco :) Ciekawy blog, jeżeli masz ochotę i chwilę czasu to zapraszam serdecznie do siebie :3 Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Pomiędzy światami" i takie sobie... Poza tym ciekawy stosik :)

    http://www.youtube.com/watch?v=NpUZYHwx8ds

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twojego stosiku czytałam tylko "Pomiędzy" i nie powiem, że byłam pod zachwytem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkradłabym szepty w ciemności:) Pozdrawiam i życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie podebrałabym "Pomiędzy", już od jakiegoś czasu chcę przeczytać tą książkę. :) Pozdrawiam serdecznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnorodny stosik. Ja za książki L. J. Smith nie mam zamiaru się już brać, ale intryguje mnie Pomiędzy światami...

    OdpowiedzUsuń
  8. "Opowieść wigilijna" to dobra książka - daje wiele do myślenia
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...