sobota, 15 grudnia 2012

Końcowo - światowy stosik numer dziewięć!


Jako że koniec świata tuż tuż, trzeba było trochę podreperować swoją biblioteczkę, bo jak tu przeżyć apokalipsę bez dobrej książki? Koszmar. Perspektywa oglądania zagłady ludzkości bez książki i herbaty (ewentualnie mleka czekoladowego) napawa mnie przerażeniem. I oto jest! 
Od góry:
J.K.Rowling: Trafny wybór - musiałem to mieć, opcji innej nie ma, chociaż po mieszanych opiniach w internecie książka czeka na swoją kolej
John Marsden: Jutro 3/4/5/6 - tak jakoś się uzbierały, trochę mimowolnie, ale nie narzekam
Pedro Mairal: Noc z Sabriną Love: książka ta, choć niepozorna, jest wielce wyjątkowa, bowiem miała być pierwszą moją zakupioną książką, niestety, los chciał inaczej, i dorwałem ją dopiero teraz. Poza tym, posłuży mi na maturę.
David Mitchell: Atlas chmur - co tu dużo mówić, wspaniałości... recenzja
Stieg Larsson: Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet - trzeba w końcu sprawdzić fenomen skandynawskich kryminałów.

To byłoby na tyle, stosik może trochę skromny, aczkolwiek chciałem zdążyć jeszcze przed końcem świata. Macie jakieś plany na zakończenie naszej cywilizacji? Jakie książki ze swojej biblioteczki najchętniej uchronilibyście prze Apokalipsą?

10 komentarzy:

  1. Jakie książki uchroniłabym przed Apokalipsą? Wszystkie! Nawet te najgorsze, które miały najniższe oceny, negatywne recenzje i pozostawiły po sobie niemiłe wspomnienia. W czasie Apokalipsy mogłabym czytać nawet etykietkę szampony, byleby CZYTAĆ!
    A stosiku mogę tylko pozazdrościć. Sama chętnie sięgnęłabym po książkę J. K. Rowling.
    Cóż, trzeba się uśmiechnąć do rodziców, tj. do Mikołaja : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pyszności w tym stosie :D. Mnie koniec świata obchodzi tyle, co zeszłoroczny śnieg :P. Ale do tej "straszliwej" daty chciałabym przeczytać jeszcze parę książek, bo w pierwszej połowie grudnia - głównie przez uczelnię - zaniedbałam i tradycję częstego czytania, i bloga :(. Ale wiadomo, kiedyś te kiepskie miesiące nadejść muszą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten stos! Będzie co robić jak wszystko będzie się walić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, cały stos chętnie bym przygarnął! :)
    A to trąbienie o końcu świata, który został przecież przełożony już mnie denerwuje! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy takim stosie koniec świata nie straszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio układałam książki jak mur z cegieł. Przynajmniej one znikną z godnością :P

    A stosik zacny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed końcem świata najlepiej stworzyć bibliotekarski bunkier, w dodatku podziemny! Koniec świata nam nie straszny, wszystko pod ręką do wyboru do koloru i spotkania w kąciku czytelniczym obowiązkowe!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny stos ! :D miłego czytania :D co do tego jakie bym uchroniła... hmm to może być 60 ? jak tak, to ja już wiem jakie, a jak mniej to przynajmniej mojego Percy'ego <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stos :) Jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji "Trafnego wyboru". Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos! Zazdroszczę Jutra 5 i 6. Bardzo lubię tę serie i strasznie ubolewam, że nie udało mi się jeszcze przeczytać trzech ostatnich tomów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...