wtorek, 11 września 2012

Nie ma to jak promocja, czyli szósty blogowy stosik!



Od góry:
William Golding: Władca much-  z biblioteki, ale chyba odpuszczę ją sobie. Słyszałem tyle pozytywnych opinii, że chyba pokuszę się na kupno własnego egzemplarza.
Joseph Conrad: Jądro ciemności- zakup własny, promocyjny. Jest to moja lektura, a jako że znalazłem po promocji, i to jeszcze z opracowaniem i audiobookiem, to się nie wahałem.
Lauren Beukes: Zoo city- wygrana na blogu Dabudubida.
Harlan Coben: Zaginiona- zakup własny, jedyna kupiona po normalniej cenie.
Camilla Way: Ofiary lata- zakup własny
Ingmar Villqist: Archipelag wysp pingwinich- j.w. zakupiona, gdyż autor ma bardzo ładne imię(Na szczęście opis także był obiecujący)
Neil Gaiman i Michael Reaves: Interświat j.w.
Lisa Lutz: Akta Spellmanów: j.w. Lubię książki humorystyczne, nawet te słabe, więc i na tę się skusiłem, może akurat ta będzie niezła.
Alma Aleksander: Księżyc szamana- j.w. Będąc w Łódzkiej Manufakturze, już po tym jak zgubiłem się w aptece trafiłem na Matras, i zakupiłem tę książkę. Swoją drogą, bardzo polecam księgarnię Matras, obsługa tak dobra, jakiej nie spotkałem jeszcze w żadnym innym sklepie.
Tomasz Kopecki: Mediapolis- j.w.
Marcin Wolski: Powrót do antybaśni- pożyczona od (byłej już) szefowej.
Ildefonso Falcones: Katedra w Barcelonie- j.w.
Rick Riordan: Ognisty tron- z biblioteki.
Brakuje tu jeszcze książki ''Dzikie białko'', którą już oddałem. (recenzja poniżej)

W Muzeum Narodowym zaopatrzyłem się też w przepiękne zakładki. Najbardziej podoba mi się ta biała.


Jak wasz powrót do szkoły? Mój całkiem nieźle, gdyż trwał zaledwie dwa dni. Czwartek i piątek spędziłem już w Warszawie i Łodzi. Warsztaty teatralne są bardzo ciekawe... ale oni kazali mi śpiewać. Nie wiem, czy nie lubili swoich uszu, czy mają za dużo szyb, ale to nie był najlepszy pomysł. Jak już wspomniałem wcześniej, mój pobyt w Łodzi okazał się bardzo owocny, jako chyba jedyny człowiek umiem zgubić się w aptece. A od wczoraj aż do któregoś tam października mamy praktyki, więc kolejny miesiąc szkoły z głowy.
To co widać to nie tylko zwykły stosik- to stosik, który stawia pod znakiem zapytania (dokładnie takim --> ?) moją studniówkę, ale nie ma tego złego, co by na książki nie wyszło.

Przepraszamy za zaniedbywanie bloga, ale większość zapewne wie, jak na człowieka działa matura- my odczuwamy to już teraz. Tematy, które wybraliśmy na maturę ustną z polskiego im więcej razy czytane, tym trudniejsze, a czasu brak, nawet na to, żeby zastanowić się, na co nam jeszcze czasu brak. Koszmar dla każdego czytającego. No cóż, postaramy się czytać trochę więcej, zważywszy na to, że kilka książek przyda się jeszcze na maturę, gdyż zawsze to lepiej mieć większe grono literatury do wyboru będą to zapewne jakieś nudne lektury (przynajmniej u mnie, NiebieskaMgiełka ma temat o zjawach i duchach, więc fantastyki też nie zabraknie).

12 komentarzy:

  1. Gratuluję stosiku. Polecam Ognisty tron!
    Zapraszam do mnie!
    http://michalo-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te zakładki, biała rzeczywiście ma coś w sobie, też chętnie bym się w podobną zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźny stosik! Zapraszam do mnie na konkurs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Conrad jest świetny :] BTW - kto czyta audiobooka?
    PS: Cieszę się, że "Zoo City" bezpiecznie dotarło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adam Ferency. Zazwyczaj nie słucham audiobooków, więc nie znam się, ale radzi sobie całkiem nieźle.

      Usuń
  5. Czytałabym :)
    Życzę hm.. no właśnie, czego? Chyba po prostu czasu i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe nabytki :)
    stosik bardzo kuszący :)
    życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo zainteresowała mnie powieść Riordan'a :) Miłej lektury i z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy stos - podkradłabym Cobena ;) Oj, jak się cieszę, że mogę jeszcze poleniuchować, choć pewnie niedługo, bo październik zbliża się wielkimi krokami, niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło matko, cóż za piękny stos! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy, zróżnicowany stosik, widzę tu parę książek, o których jeszcze nie słyszałem, ale na pierwszy rzut oka wydają się być interesujące :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...