wtorek, 18 września 2012

Nie ilość, lecz jakość się liczy, czyli siódmy (mini) stosik!


Normalnie wstrzymałbym się z zaprezentowaniem stosiku, dopóki nie obłowiłbym się trochę bardziej, ale dałem sobie bana na książki. Na rzecz studniówki postanowiłem zakończyć kupowanie i oszczędzać, bo zostało mi raptem cztery miesiące. Do biblioteki nie zamierzam na razie chodzić, więc postanowiłem, że zrobię ostatni na 4 miesiące (kogo ja chcę oszukać?) stosik.

Poszczególną prezentację sobie odpuszczę, gdyż wszyscy widzą co się na nim znajduje. Najbardziej cieszą mnie dwie dolne pozycje, zwłaszcza, że biorąc pod uwagę cenę okładkową zaoszczędziłem na nich ponad 30 złotych (na całym stosiku ok 60). Z tego miejsca chciałbym polecić allegrową księgarnię ''Koliber'' z Gdańska, gdyż większość z wystawionych przez nich książek jest nowa i tańsza o 10-15 złotych niż cena na okładce, a za dostawę z zapłatą przy odbiorze płaci się 15 złotych, jeśli zamówi się dwie i więcej książek.

To byłoby na tyle. Przy okazji, chciałbym przeprosić za marną ilość recenzji, ale czasu na czytanie brak. Teraz liczy się tylko matura, i zważywszy na to, że do niej jeszcze osiem miesięcy już bezczelnie i z premedytacją kradnie nam zdzira czas.

6 komentarzy:

  1. To ja chcę Cobena :D. Przyjemnej lektury życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik niczego sobie :) P.S. świetny tytuł bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie stos superancki! Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W najbliższym czasie planuję zakup "Abraham Lincoln: Łowca wampirów". Czy warto jednak po to sięgnąć?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...