poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Piąty blogowy stosik- ostatni wakacyjny


 

Od góry:
Agata Christie: Pasażer do Frankfurtu- z biblioteki recenzja
Agata Christie: Entliczek pentliczek- j.w.
Beata Pawlikowska: Blondynka w Tanzanii- zakup własny recenzja
Carlos Ruiz Zafón: Książę mgły- j.w. recenzja
John Marsden: Jutro 2- jw. recenzja
J.K. Rowlning: Harry Potter i Komnata Tajemnic/ Więzień Azkabanu/ Książę Półkrwi- j.w. kolejne Potterowskie zdobycze, zostały mi jeszcze tylko dwie części do zgarnięcia.
Edgar Allan Poe: Opowieści niesamowite- j.w. recenzja jak sama nazwa wskazuje, są doprawdy niesamowite.

Jako jeden z niewielu ludzi na świecie wcale nie ubolewam nad powrotem do szkoły, mam dość pracy, i choć wcale na nią nie narzekam, chcę wrócić już do błogiej beztroski, jaką serwuje szkoła; w tym roku będę musiał się przygotować na kolejną dawkę stresu, bowiem wkraczam właśnie w okres klasy maturalnej i nie mam pojęcia jak pogodzić czytanie z nauką i przygotowaniami do matury... ale coś się wymyśli. Nie były to najlepsze moje wakacje, ale najgorsze też nie...
a jak Wy oceniacie swoje wakacje?


8 komentarzy:

  1. Wakacje jako takie. Choć ja mam juz maturę za sobą, to od pażdziernika znowu wykłady. Ale to już mój kolejny kierunek , więc jestem już weteranką.

    Z powyższych propozycji, czytałam tylko Zafona i miło go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik.
    Czytałam z niego tylko Harrego i Jutro, ale widzę tu też inne perełki;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny stosik:) A szkoła... ja również chcę, żeby rok szkolny już się zaczął. W przeciwieństwie do wielu moich znajomych lubię szkołę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest Potter, jest impreza :D

    A tak na serio - super nabytki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam cały cykl HP na własność, Księcia mgły także. Mnie trochę smutno, że wakacje się kończą, ale trzeba kiedyś wrócić do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość czytałam, także życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje... Hm.
    Podczas gdy inni razem spędzali wakacje, ja moje spędzałam z książkami. *forever alone*.

    Szkoła.. Brrr. Nie chcę, nie chcę, i jeszcze raz nie chcę. To wszystko przez matmę, fizykę i chemię ;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze, że w tym roku już nie wracam do szkoły ;D a klasa maturalna jest spoko, ja tam się i tak nic nie uczyłem a było dobrze :)
    Stosik ciekawy, czytałem z niego parę książek i wszystkie mi się podobały :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...