poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Jess Rottenberg: Po tamtej stronie Ciebie i Mnie

Książka jest lekka i przyjemna do czytania. Wciągająca i interesująca historia dziewczyny, której pękło serce na pół. Ciekawa fabuła, prosty tekst. Podzielona na rozdziały, w których są podtytuły (dobrze dobrane cytaty z piosenek). Dobrze wykreowane postacie i miejsca akcji. Emocje jakie dzieją się są bardzo dobrze odczuwane. Książka z humorem, można trochę się pośmiać, a także smutna i poruszająca. Jest zaskakująca i niepowtarzalna.

Zaczyna się gdy Brie umiera. To ona sama opisuje wszystkie zdarzenia jakie się dzieją. Wplata też swoje wspomnienia. Mając nie całe szesnaście lat umiera w dość dziwny sposób. Przyjaciółki i rodzina bardzo to przeżywają. A ona sama nie może odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Poznaje Patricka to on pomaga jej zrozumieć i nauczyć się nowego „życia”. Jest jak jej osobisty Anioł Stróż. Brie postanowiła się zemścić na swoim byłym chłopaku. Czy jej się to uda? I jakie będą konsekwencje? Musicie przeczytać sami.

Zaufanie to ono jest podstawą związku i przyjaźni. Gdy braknie zaufania to wszystko się rozwala. Nawet prawda wydaje się jak kłamstwo. Słowa jakie wypowiadamy mogą ranić. To one sprawiają największy ból, ranią bardzo głęboko i ukrywają się w naszej pamięci na długo. Słów wypowiedzianych nie da się cofnąć, więc lepiej pomyśleć nad tym co się chce powiedzieć. Bo potem można żałować.

Słuchanie jest ważne. Najlepiej jest wysłuchać osobę, która mówi do końca, bo mogą wyjść różne z tego rzeczy. Gdy przeczytacie książkę sami się dowiecie co mam na myśli.

Polecam książkę wszystkim, którzy chcą przeczytać coś innego. Dawka humoru i różnych emocji, a zarazem wciągająca historia.

Autor: Jess Rottenberg

Tytuł: Po tamtej stronie Ciebie i Mnie

Okładka: miękka ze skrzydłami

Część:-

Stron: 406

Wydawnictwo: Amber

Ocena: 10+/10

5 komentarzy:

  1. Mam w planach czytanie tej książki, bo znalazłam dużo pozytywnych opinii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta książka. Jeszcze przed wakacjami porzuciłam kryminały i czytam coś lekkiego. Jak się natknę na tę powieść w bibliotece (chociaż wątpię), to z chęcią przeczytam.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam przygodę w blogowym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie. Może kiedyś... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna odkładam tę książkę na później ale chyba nadszedł ten czas żeby ją przygarnąć do sawojego domku :)
    http://i-love-books-forever.blogspot.com/ - zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...