niedziela, 26 sierpnia 2012

Czwarty blogowy stosik

Koleiny stosik, który cieszy. Zaczynając od góry:

Barbara Baraldi: Scarlett Pocałunek Demona-druga część Scarlett, która mnie pozytywnie zaskoczyła

Jess Rottenberg: Po tamtej stronie Ciebie i Mnie-bardzo dobra książka

Gwen Hades: Strąceni- to moja ulubiona książka

Bettina Beltiz: Pożeracz snów-polecona przez kolegę i kupiona na promocji, warta przeczytania

Kelly Keaton: Z ciemnością jej do twarzy-dostałam ją w prezencie

Melisa De La Cruz: Zapach spalonych kwiatów-kupiłam ją na promocji, niewiedzą nawet czy mi się spodoba

Carolyn Jess-Cooke: Zawsze przy mnie stój-nie przypadła mi do gustu


To moje perełki:

Jess Rottenberg: Po tamtej stronie Ciebie i Mnie

Gwen Hades: Strąceni




9 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny stosik ;)
    "Pożeracza snów" i "Zawsze przy mnie stój" mam już za sobą, ulubione moje książki,
    "Zapach spalonych kwiatów" jeszcze przede mną, zobaczymy co z tego wyjdzie ?.
    A resztę bardzo bym chciała przeczytać, w szczególności "Po tamtej stronie Ciebie i Mnie" (piękna okładka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie podkradłabym Ci "Po tamtej stronie Ciebie i mnie" :D Resztę albo mam albo miałam ;) Strąceni - fajna, lekka i wciągająca książka, myślę, że powinna się spodobać ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o kilku z tych książkach, ale żadnej nie czytałam. Miłej lektury! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twojego stosika miałam okazję przeczytać "Po Tamtej Stronie Ciebie i Mnie" i "Z ciemnością jej do twarzy" i "Zawsze przy mnie stój". Wszystkie trzy książki bardzo mi się spodobały. Muszę przeczytać jeszcze "Zapach spalonych kwiatów" bo strasznie mnie kusi :D

    Miłej lektury! Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zabrałabym cały stosik! Chociaż.. mogłabym zostawić "Scarlett" i "Strąconych", bo jakoś mnie do nich nie za bardzo ciągnie. Za to reszta książek wydaje się wspaniała. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Strąconych i Pożeracza snów *_* Super nabytki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Jakbym mogła to ukradłabym ci cały stosik;) Nie żartuję;]
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Pożeracza snów" czytałam i bardzo mi się podobała :)
    Zazdroszczę "Scarlett"

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...