środa, 8 sierpnia 2012

Barbara Baraldi: Scarlett Pocałunek Demona

 
 Recenzja pierwszego tomu: tutaj

Książka mnie bardzo zaskoczyła. Po przeczytaniu pierwszej części podchodziłam do niej sceptycznie, ale ta część jest świetna. Ciekawa fabuła, tajemnicza i wciągająca. W końcu mogłam poczuć emocje jakie przeżywa bohaterka. Losy dziewczyny są przeplatane wspomnieniami o ukochanym co daje urok książce. Staje się wyraźniejsza treść i dobrze pasuje do całości. Daje oderwanie się od smutnych losów Scarlett, w rzeczywistość, która była piękna i za którą tak bardzo tęskni. Czyta się ją lekko i przyjemnie. Jest podzielona na rozdziały.

Rozstanie z ukochanym boli, a ją bolało jeszcze mocniej. Mikael musiał wyjechać, bo złamał prawo dotyczące Strażnika i za to musiał ponieść karę. Tęsknota i miłość, które jej ciągle towarzyszyły, a do tego problemy. Dziwne zachowanie Vincenta najpierw sprawie wrażenie, że jej nie lubi, a potem nagła zmiana. To przez niego jej życie się komplikuje. W domu też nie ma lekko mama, która jak zwykle nie umie jej zrozumieć i wysłuchać w spokoju. Ciągle się wtrąca i nic nie ułatwia. Choć bardzo ją kocha. Problemy i brak porozumienia między nimi ma swoją przyczynę. Tylko babcia ją wspiera i zdaje, się że ją rozumie. To dzięki niej udaje się Scarlett przetrwać próbę rozstania. Marco jej młodszy bart jest uroczy. To dzięki jego rysunkom, mogła poznać co dzieje się z Mikaelem.

Moją uwagę najbardziej przyciągną Vincent. Przystojny chłopak o długiej grzywce opadającej na oczy i czarnych włosach. Jest twardy i nie często pokazuje swoje prawdziwe uczucia. Żal, który ciągle w nim jest nie może zostać ugaszony. Nie może zapomnieć o ukochanej, którą stracił. Jego zachowanie się zmienia w stosunku do Scarlett. Vincenta nie łatwo jest rozgryźć, a jednak się da. To naprawde fajny chłopak, mający serce, które ukrywa bardzo głęboko. 

Książka zasługuje na przeczytanie. Pokazuje, że prawdziwa miłość zwycięży wszystko. Nie ma granicy żeby ją powstrzymać. Prawdziwe uczucie nie wygaśnie jeśli popełni się błąd, ale przyzna się do niego i żałuje. Błędy pokazuję na ile jest silne uczuci. Przyjaźń jest nie rozerwalna z osobą, która jest twoją prawdziwą przyjaciółką. 

Autor: Barbara Baraldi
Tytuł: Scarlett Pocałunek Demona
Część: II
Okładka: miękka ze skrzydłami
Stron: 336
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Ocena: 8/10

8 komentarzy:

  1. Niestety, ale to nic dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję zapoznać się z tą serią, więc pewnie kiedyś sięgnę. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również czytałam, ale jakoś nie poczułam mięty :)
    zapraszam :
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem do końca przekonana do tej serii, ale może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam - warta poświęcenia jej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sa fajne =)
    radze przeczytac do podusi =*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza książka Scarlett mnie powaliła!!! Nie mogłam się od niej oderwać. Chłonęłam ją późnymi wieczorami, rankiem i po południu, a jak pomyślę że jest już druga część, a ja jej nie mam to normalnie szaleję z niecirpliwości. Idę ją za niedługo wypożyczyć z bibloteki i już nie mogę się doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. super książka ale nie mogę znaleść 3 części

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...