piątek, 27 lipca 2012

Trzeci blogowy stosik! (perełkowy)

Stosik jest perełkowy, gdyż większość książek które się w nim znajdują kusiły mnie od dawna, a te, które nie kusiły, są wielkim zaskoczeniem. No, ale cóż, wakacje w pełni, gorąco, a ja zamiast na plaży, to w mieście szukałem promocji... i udało mi się.

Zacznijmy od perły wśród perełek:
Edgar Allan Poe: Złoty żuk- wolna książka. Gdy tylko dotarło do mnie co dorwałem, bez wahania przegarnąłem ją do siebie. Bardzo stara i bardzo obiecująca książka, autor obrósł taką legendą, że nie mogę doczekać się, aby samemu wypróbować jego twórczość.

 Od góry:
Kenniworthy Whisp: Quidditch przez wieki- znaleziona na promocji za 1 knuta i 8 sykli (jakieś 2 złote)
Beata Pawlikowska: Blondynka w Meksyku- zakup własny. Ostatnio trochę zafascynowałem się podróżami (może to wakacje tak na mnie podziałały) więc postanowiłem poszukać jakieś książki z podróży, i znalazłem.
Błyskawiczny kurs języka hiszpańskiego- j.w., Tak! W końcu dorwałem. Plany nauki języka hiszpańskiego przesiadują mnie od ok. 2 lat... za długo z tym zwlekałem, ale już koniec.
Jonathan Maberry: Wilkołak- j.w.
Marina i Siergiej Diaczenko: Rytuał- j.w. Przyznaję, skusiła mnie okładka...
Mark Frost: Lista siedmiorga- j.w. kolejna perełka, już miałem skusić się na nią po normalnej cenie, ale trafiła się promocja...
Miroslav Žamboch: Łowcy- wolna książka, bardzo mi się podobała recenzja

James Patterson: Maksimum Ride: Żegnaj szkoło- na zawsze- z biblioteki, pierwsza część bardzo mi się podobała, więc skusiłem się na kolejną
Agata Christie: Karty na stół- j.w.
Agata Christie: Wigilia wszystkich świętych- j.w.
Maja Lidia Kossakowska: Ruda sfora- j.w. kolejna perełka, jej książki są tak rzadko spotykane w bibliotece, że czułem się, jakbym wygrał piątkę w totolotka
J.K. Rowling: Harry Potter i Insygnia śmierci- zakup własny, po promocji, czytałem je tyle razy, że teraz chcę mieć własne
J.K. Rowling: Harry Potter i Kamień Filozoficzny- j.w.

Jak widać, ja nie próżnowałem, a wam jak wakacje mijają?

9 komentarzy:

  1. Też mam "Rytuał" (również spodobała mi się okładka), na razie jednak nie czytałem - ale za to książka "Vita Nostra" Diaczenków była przyjemna, więc liczę, że i ta będzie co najmniej dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jak ja Cię nienawidzę :o strasznie kusisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Istne "perełki" ;) Miłej lektury życzę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Harry'ego Pottera, po którego w końcu wypadałoby mi sięgnąć. Serię "Blondynka w..." bardzo lubię. O Meksyku akurat jeszcze nie czytałam. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik! miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stos! ;) Ajj brakuje mi 6 tomu Harrego muszę dokupić do kolekcji :P przypomniałeś mi o tym.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny stos ! I racja nawet jak się czytało to HP dobrze jest mieć na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, HP :)
    Miły stosik.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...