środa, 11 lipca 2012

Stosik #2

Po lewej:
''Jestem numerem cztery'': Pittacus Lore- polowałem na nią odkąd zobaczyłem film, i promocja na weltbild umożliwiła mi w końcu zdobycie jej, i to po niewygórowanej cenie.
''Pałac północy'': Carlos Ruiz Zafon- j.w. niestety, pierwsza część wykupiona i mi nie przysłali... ale za to mam drugą...
''Jutro. Nie ma juz żadnych zasad.'': John Mardsen j.w.
''Miasto pożeraczy deszczu'': Thomas Thiemeyer: j.w. książka kusiła mnie w księgarni, ta na weltbild skusiła ceną
''Gra anioła'' Carlos Ruiz Zafon: zakupiona na lubimyczytac.pl od użytkowniczki Vivi22, polecam.[recenzja]
 ''Robokalipsa'': Daniel H. Wilson- dostałem na zakończenie roku [recenzja]

Po prawej:
''Czerwona piramida'' Rick Riordan: z biblioteki; tyyyle pochlebnych opinii się naczytałem, że nie mogłem sobie odpuścić,
''Gone: faza pierwsza'': Michael Grant- j.w. czas w końcu zapoznać się z tą serią
''Wizjokrąg'': Mike Wilks- j.w. okładka mnie skusiła, czytam, i na razie szału nie ma.
''Dziesięciu murzynków'' Agata Christie- j.w. nie mogłem nie zapoznać się z najsłynniejszym kryminałem pani Christie, i w końcu go dorwałem
''Maximum ride'': James Patterson- j.w. skusiła mnie okładka
''Buszujący w zbożu'': J.D. Salinger- j.w. BBC poleca, wszyscy zachwalają, to wziąłem, zobaczymy co z tego będzie
''Pani McGinty nie żyje'': Agata Christie- j.w.

Coś stąd czytaliście? Co polecacie?

9 komentarzy:

  1. Niedawno kupiłam sobie pierwszy tom GONE :) Ładny stos!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący stos. I widzę "Buszującego w zbożu", którego jeszcze nie udało mi się przeczytać, ale jest na mojej liście "must read" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przeczytałam żadnej z powyższych książek, ale za kilka chętnie bym się zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pałac północy" nie jest żadną częścią, to osobna książka pana Zafona, więc nie ma się czym przejmować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super książki. Primo: GONE, też mam u siebie, Agathę Christie czytałam i Murzynki to jej najlepsza powieść!Buszującego zaczynałam z pięć razy ale jakoś mnie nudził i odkładałam...Miłej lektury! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego stosiku czytałam Buszującego w zbożu i tak jak koleżanka nade mną powiem, że początek nie zachęca, aczkolwiek gdy już się wczyta to robi się coraz ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. A więc z tego zacnego stosiku czytałam "GONE" (wszystkie części, bardzo polecam), "Jutro" (osobiście średnio mi się podobało, ale dalsze części są o wiele fajniejsze), "Pałac północy" mam u siebie i jest dość ciekawą pozycją. Coś jeszcze...
    Ach tak! Zapomniałabym o "Czerwonej piramidzie". Pozycja obowiązkowa dla fanów przygód Percy'ego Jacksona, jednak nowych czytelników też pewnie przyciągnie ^^ Przeczytałam już cały cykl "Kronik rodu Kane" i uważam go za udany, ostatnia część, "Cień węża" jest genialna.

    Zapraszam na: darkmelody69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...