sobota, 16 czerwca 2012

Pierwszy blogowy stosik!

Na początek stosik NiebieskiejMgiełki:
Od dołu:
L.J.Smith: Wizje w mroku - zakup własny
L.J.Smith: Pamiętniki wampirów Księga I - jw. Jestem zafascynowana tą serią, zatem nie mogłam oprzeć się i nie kupić sobie wszystkich część. Osobiście nie uznaję Księgi V i wyżej, więc dla mnie wątek Pamiętników wampirów skończył się na księdze IV
L.J.Smith: Pamiętniki wampirów Księga II- jw.
L.J.Smith: Pamiętniki wampirów Księga III- jw.
L.J.Smith: Pamiętniki wampirów Księga IV- jw.
L.J.Smith: Pamiętniki wampirów: Pamiętnik Stefano I- jw. Mimo, że kontynuację PW zostawiłam, postanowiłam zagłębić się w historię samego Stefana
L.J.Smith: Pamiętniki wampirów: Pamiętnik Stefano II- jw.
L.J.Smith: Pamiętniki wampirów: Pamiętnik Stefano III- jw.
Cate Tiernan: Ukochany nieśmiertelny- jw. Co widać po poprzednich książkach, pociągają mnie paranormalne romanse, skuszona promocją nie oparłam się 2 tomom tej trylogii.
Cate Tiernan: Porwana w mrok- jw.
Laini Taylor: Córka dymi i kości- jw. Uwiodła mnie piękna okładka i pochlebne recenzje, moją, można zobaczyć kilka postów niżej.
Barbara Baraldi: Scarlett- jw. Promocja wskazana przez Obywatela_Śliwkę, zacznę czytać wkrótce.
Lucy Christopher: Uprowadzona- jw. Jestem w trakcie czytania. Jak na razie, zapowiada się całkiem przyzwoicie.

Teraz czas na stosik Obywatela_Śliwki:
Od dołu:
Stephen King: Dallas '63- zakup własny. Przez ''Zbrodnię i karę'' książka ta musiała wystać swoje na półeczce, ale wczoraj zabrałem się za jej czytanie, i zapowiada się naprawdę fascynująco.
Caitlin Kittredge: Żelazny cierń- jw. Recenzję można znaleźć kilka postów niżej.
Joe Hill: Pudełko w kształcie serca- jw. Promocja, nie mogłem odpuścić sobie książki syna samego Kinga.
Jonathan Maberry: Blues duchów- jw. promocja. 
Jonathan Maberry: Song umarłych- jw. Kontynuacja.
John Connolly: Księga rzeczy utraconych- jw.
Marcin Mortka: Miasteczko Nonstead- jw. Recenzja post niżej.
Harlan Coben: Bez skrupułów- jw. Kupiona u Tajus: http://tajusczyta.blogspot.com/p/domowa-biblioteczka.html polecam!
Harlan Coben: Bez śladu- jw.
Harlan Coben:Błękitna krew- jw.
Harlan Coben:Jeden fałszywy ruch- jw.
Harlan Coben:Ostatni szczegół- jw.
Harlan Coben: Najczarniejszy strach- jw.
Harlan Coben:Obiecaj mi- jw.
Bram Stoker: Dracula- z biblioteki, watro zapoznać się z historią najsłynniejszego z wampirów (nie uznaję Edzia)
Małgorzata Nawrocka: Anhar- jw. Uwielbiam Pottera, zatem musiałem przekonać się, co warta jest książka, która jest jego absolutnym przeciwieństwem, tzw. powieść antymagiczna.
 Małgorzata Nawrocka: Alhar syn Anhara- jw. kontynuacja.
Neil Gaiman: Gwiezdny pył- jw. Naczytałem się tego i owego o tym autorze i chciałbym zapoznać się z jakąś jego książką.
Agata Christie: Rosemary znaczy pamięć- jw. Chwytam wszystko tej autorki.
Joseph Delaney: Wiedźmiński spisek- jw. 4 tom Kronik Wardstone, trzy poprzednie mnie nie zawiodły, zobaczymy jak będzie z tą.
Agata Christie: Przyjdź i zgiń- jw.
Agata Christie: Karaibska tajemnica- jw.

To byłoby na tyle. Polecacie którąś z tych pozycji?


11 komentarzy:

  1. Imponujące stosy :)
    Nie czytałam żadnej z tych książek, ale muszę się zabrać za Cobena i "Córkę dymu i kości"
    + Co jest takiego w V księdze PW?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam "Córkę dymu i kości" fajna i ciekawa książka.
      Po prostu V część PW jest napisana przez innego autora, ponieważ wydawnictwo się nie zgodziło na dalszy ciąg napisany przez L.J. Smith. Dało dalsze losy książki innemu autorowi, który pisał pod wymogi wydawnictwa. Według mnie jest to nie w porządku wobec autorki i dlatego uważam, że PW skończyło się na IV księdze. :)

      Usuń
  2. Mam prośbę- jeśli przeczytałeś tylko 40 stron danej książki to jej nie oceniaj :) To tak jakbym ja po 4 sklejonych przez Ciebie zdaniach oceniała Twoją osobę, to jakim człowiekiem jesteś a jakim nie ( a tego jak wiadomo zrobić się nie da). Książki mają "duszę".
    Dziękuje za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki może i tak, Akademia Wampirów, moim zdaniem- nie. Przeczytałem tylko 40, bo więcej nie dałem rady. Mnie wystarczy to do tego, aby ocenić warsztat pisarki na podobający mi się bądź nie.
      Dziękuję.

      Usuń
  3. Fantastyczne zdobycze :). Z pierwszego stosu to chyba wszystko chętnie bym przeczytała :D. Z drugiego natomiast jestem bardzo ciekawa "Dallas '63", bo kiepsko u mnie ze znajomością Kinga ;).
    P.S. Miło jest zobaczyć kawałek swojej (teraz już byłej) biblioteczki u kogoś innego :D. Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie i udaną transakcję :). Pozdrawiam i miłej lektury Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dallas '63, jak na razie, super.
      Ja też dziękuję, w końcu, dzięki Tobie, będę miał coś z Cobena u siebie, dzięki wielkie :)

      Usuń
  4. "Scarlett" czytałam i baardzo mi się podobała. Zazdroszczę " Córki dymu i kości".
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do pierwszego stosiku... nie, zdecydowanie nic, co by mnie zainteresowało, tematyki wampirzej unikam jak ognia. Za to drugi prezentuje się zdecydowanie ciekawiej ^^ Maberry stoi u mnie na półce już od kilku miesięcy i cały czas nie mogę się za niego zabrać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza część u mnie też grzeje półkę, ale znalazłem 2 część, i tylko gdy wpadnie do mnie ostatni tom biorę się za całą trylogię.

      Usuń
  6. Świetny stosy. Stos NiebieskiejMgiełki zabrałabym w całości, a Obywatelowi_Śliwce zabrałabym "Żelazny Cierń" oraz książki Christie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ ładne stosy.
    cały czas intryguje mnie ta nowa książka Mortki. czytać to, czy nie czytać...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...